Jullie ervaringen met bekende mensen.

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zijn jullie weleens met een bekend iemand naar bed geweest, gezoend of geflirt ?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Minder bekende voetballers:
    mijn allereerste kusje kreeg ik van een jongen die nog 1 of 2 jaar in de eredivisie gespeeld heeft (bij Volendam). Let wel: we waren toen 5 en zaten nog op de kleuterschool.

en 13 jaar later ben ik (heel) wat verder gegaan met een jongen die voor het Boliviaanse jeugdelftal speelde. Hier volstrekt onbekend dus, en daar misschien ook wel (geen idee of die ooit echt is doorgebroken).

ik weet dus niet of ik ja mag antwoorden. maar ben het eens met cygnet: er komen zulke vage types langs, dat ik toch ook wel mag zeggen dat ze 'bekend' zijn...

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mijn ervaring met een bekende nederlander haha Ik heb Danny rook eens een bekeuring geven,hij gooide eerst zijn charmes in de strijd maar was al gauw zo sportief hem gewoon aan te nemen en me groot gelijk te geven ;) verder niets spannends mee gemaakt ;)

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Maar die is toch homo? haha

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb al meerdere concerten geflirt met Michael Bublé toen ik oog in oog voor hem voor het podium stond :D
    Helaas was het voor de leuk, hij is inmiddels getrouwd en heb ik een kind van een ander LOL

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Waar ik werkte stond Xander de B ineens voor het raam van de winkel. Was in de periode toen met dat gezeik dat hij wendy van Dijk belazerde. Was helaas niet met mij haha (oh dat mag ik natuurlijk niet zeggen :p, want het was best erg) In dezelfde winkel Erik van Tijn aan de balie gehad. Stond gewoon te stotteren. Niet dat ik met hem had willen flirten hoor :p was toen met de eerste shows van Idols.

Deel Deze Pagina