Ik heb voor mijn huidige relatie een tijd iets gehad met toen een dj en nu is hij bekend bij veronica... Als dj was hij bekend in nl maar dat doet hij nu niet meer.
Ik heb ooit eens samen met een vriendin een geweldige avond in de kroeg gehad met een aantal mannen van een (internationaal) bekend voetbalelftal. Het bleef alleen bij flirten En bij veel heeeeel veel gratis drankjes
Ik ben eens met mijn vriendin op een doordeweekse avond in de stad beland met het eerste van Feyenoord. Denk nu jaar of 6 geleden. Flink geflirt inderdaad. Maar ik hoorde pas toe. Ik weg ging wie ze waren. Niet zoveel kaas gegeten van voetbal, dat is duidelijk.
Hihihi, hier geflirt en gezoend met een soapacteurtje toen uit GTST, die nu niet zoveel meer voorstelt volgens mij, hihi . Kwam in die tijd (dikke 10 jr terug) vaak in een club in A'dam die nu niet meer bestaat volgens mij, waar hij ook uitging en vond hem wel leuk. Hij is ongeveer even oud als ik. We hebben een avond gezoend in de club en hij wilde dat ik met hem meeging, maar daar had ik geen zin in. Verder nooit meer iets gebeurd, hoewel ik hem daarna nog wel eens heb gezien. Vriendinnetje van me heeft recentelijker een tijdje gedate met een andere soapacteur uitzelfde soap, die nu volgens mij ook al jaaaren geen BN-er meer is. Maar na een paar weekjes tijdje heeft ze hem gedumpt, omdat ze niet echt verliefd was. Samen met een paar vriendinnetjes heb ik trouwens ook George Clooney een paar jaar gelee gezien in weer een andere Amsterdamse club , maar helaas helemaal niet geflirt of e.d. aangezien hij non-stop werd omringt door een groepje mooie vrouwen. Maar ik had een avondje zoenen met hem toen helemaal niet erg gevonden, haha
@Gab: Hihi, nou z'n initialen zijn F.S., hij speelde dus ooit in GTST (best lang volgens mij, maar dat weet ik niet zeker want ik keek het niet echt) , heeft middelblond haar en hij is vrij klein. Verder heeft ie een tijdje in de VS aan de weg getimmerd geloof ik, maar dat wilde niet zo lukken... Initialen van date van mn vriendinnetje zijn B. M. en hij is lang (althans dat vond ik..) en heeft bruin haar.
Geweldig topic om te lezen hihi! super. Ik heb bijna gezoent (ik had mijn man, toen vriend, al! ) met een turkse zanger. Als ik mijn man niet had.... Hihi. Geflirt met een DJ toen ik jong was, net niet op een relatie uitgelopen door leeftijdsverschil. Hij valt geloof ik wel onder bekende Nederlanders. (toen onder de opkomende bekende nederlanders ) Relatie gehad met een andere DJ.... die wel onder de minder bekende Nlers valt. En dat is het wel hoor!
nou... toen ik vroeger bij de AH werkte had ik altijd de vader van Ronald en Erwin Koeman aan mijn kassa. Altijd een van de eerste klanten op zaterdagochtend. Hij kwam altijd bij mij zijn krantje afrekenen Ik heb ooit gezoend met iemand die later voetballer is geworden (maar dat wist ik toen nog niet...). En flirten met volleyballers uit de eredivisie maar goed, die zijn niet zo heel bekend in nl als je volleybalwereld niet volgt. Een vriendin van mij heeft een relatie gehad met die donkere jongen uit de Jillz reclame. Mijn tante heeft een relatie gehad met John de Wolff. De vader van Arjen Robben was een collega van mij en Arjen zelf had een relatie met een buurmeisje van me (nog steeds ) Ik sta zelf voor de klas en heb al vele succesvolle sporters in de klas gehad. We noemen bijv: neerlands beste schaatser, neerlands beste zwemster, diverse voetballers (van rond de 20 ) maar ja dat is geen relatie natuurlijk
Wou ik ook zeggen!! Ik zag die Ferry trouwens jaren geleden in een discotheek, maar vond hem "in het echt" niet heel smakelijk. In GTST dan weer wel @ hierboven : John de Wolf..... Zucht... Dát vind ik nou zo'n lekkere vent!
@Angela: Jij mag nooit meer raden . Wist niet dat ie weer in GTST speelt, haha -was vast niet helemaal wat is zich vroeger bij z'n carrière voorstelde, maar ach het is iig een acteerbaan. Wie ik nu wel een keer tegen het lijf zou willen lopen is die Patrick Dempsey van Greys Anatomy, hmmmmm .
Ik heb al een paar keer Bas Muijs voorbij zien komen. Die is aardig rond geweest geloof ik! Ik ken ook iemand die een paar weken met hem gescharreld heeft! En ik las ook dat iemand geflirt heeft met Bing van GTST (ik weet zijn echte naam niet). Ik ben jaloers! Daar zou ik het ook wel op kunnen! (als ik niet getrouwd was, natuurlijk...) Ik ken ook iemand die een tijdje wat met voetballer Dani heeft gehad (van Ajax). Zelf geen ervaring met BN-ers. Maar ik kan er best een paar noemen die ik niet zou afwijzen hoor! ; )
Leuk onderwerp Ik heb een samengewoond met een jongen/man die toen iedere zaterdagavond in een actualiteiten/entertainment programma op NL 3 kwam. Hoewel ik hem niet herkende toen ik hem voor het eerst ontmoette, had ik hem daarvoor dus voor het eerst op TV gezien en uitgebreid met mijn moeder besproken . Ik wist dat pas te plaatsen toen we al wat hadden. Was best leuk, al ergerde ik me ook wel eens aan die blonde flirtende meisjes die hem herkenden op straat . Ik ga zijn naam niet noemen. Vind ik niet netjes, maar jullie kennen hem vast niet meer. Het is 13 jaar geleden.
@Gibbie: haha, tja die Bas Muijs heeft aardig huisgehouden... OOww Dani ! Die zag ik ook vaak bij het uitgaan en die vond ik altijd zoooooo leuk met z'n mooie blauwe ogen, maar hij had ook altijd zo'n intimiderend groepje vrouwen om hem heen en ik was toen nog best jong en verlegen. Is dus nooit iets gebeurd. Oud-huisgenootje heeft trouwens ook nog een keer met Don Diablo gesext voor ie echt beroemd was. @Napoleon: Ooow, die donkere jongen uit die Jillz reclame is ook helemaal niet verkeerd! Leuk dat je trouwens al die sporters in je klas hebt gehad, dan zou ik me denk ik een beetje trots voelen als je later ziet dat ze zoveel bereiken!
Die heeft hier jarenlang een paar straten vandaan gewoond...ach ja zijn kinderen zijn maar een paar jaar jonger dan ik ben dus nee gaat me een beetje te ver. Nana33, ja ik kijk GTST niet hoor maar zag hem weer voorbij komen als ik zit te zappen. Hij is niet onaardig om te zien! En ik geef Bas Muijs groot gelijk hoor als je vrijgezel bent en je kan elke vrouw krijgen...waarom niet
Volgens mij was dat niet Def maar Dark Raver.... En nee, hier helaas geen bekende mannen gehad heb wel eens een heel gesprek gehad met Dean Saunders, maar toen was hij nog niet bekend Maar das ook niet zo heel vreemd als je uit Hoorn komt En niet geflirt, want ik was toen met mijn ex (die zat naast me....)