Hallo iedereen, Is er misschien iemand hier die ervaring heeft met de Ab Circle Pro? Ik sta eigenlijk op het punt om hem aan te schaffen maar vraag me af of het wel een goede aankoop zal zijn. Ik ben op zoek naar een fitness apparaat dat ik kan gebruiken in de ochtend en avonduren om aan mijn conditie te werken en aan mijn iets te dikke buik en heupen. Daarnaast ben ik van plan om een beetje beter op mijn voeding te letten. De Ab Circle Pro spreekt mij aan omdat ik las dat hij je buikspieren traint en eigenlijk je hele middel. En kennen jullie misschien nog andere fitness apparaten die bij mij zouden passen?
Geen ervaring, Het is vaak wel zo dat je zo'n aparaat gebruikt voor eventjes en dat hij dan onder een dikke laag stof komt te liggen. Bedenk voor jezelf hoe gemotiveerd je bent om het elke dag of meerdere keren per week te gebruiken. Verder lijkt hij mij persoonlijk niet zo prettig omdat je op je knieen zit...maar dat is puur persoonlijk aangezien ik dat niet lang vol kan houden.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben zeker wel gemotiveerd om aan mijn conditie en zo te gaan werken, ik vind het alleen een smak geld om zomaar uit te geven zonder dat ik eerst een aantal verschillende fitnessapparaten ofzo heb uitgeprobeerd. Maar goed, ik ben eens gaan zoeken of ze hier ook tweedehands te vinden zijn en ik heb er één op de kop kunnen tikken voor 35 euro. Nou ja voor dat bedrag durf ik het wel aan hihi Ik stond eigenlijk op het punt om er 160 euro voor te betalen, dus dit scheelt wel enorm