Trouwuitnodigingen maken.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Volgens mij hangt het in de lucht.. trouwtopics :D.

Nu hebben wij bij nader inzien zelf toch besloten om in plaats een zaaltje waar we onze eigen drank e.d. mee zouden nemen, een zaaltje te nemen waar alles geregeld is (diner, etc).
    Maar omdat dit een stuk duurder blijkt te zijn, moeten we echt op andere dingen gaan inkorten.

Nu laat ik de gouden ketting van mijn overleden opa, omsmelten tot twee trouwringen.

En ik zit eigenlijk te kijken naar wat ik zou kunnen doen met de trouwkaarten.

Dat is namelijk toch ook nogal een kostenpost, maar hebben jullie een ideetje wat we zouden kunnen doen voor de uitnodiging? Ik kom niet verder dan mijn printer aanzetten en de uitnodiging typen namelijk haha.

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Vistaprint??

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier gaat mijn vriend ze zelf ontwerpen.....maar dat moet je dan wel kunnen natuurlijk....

4. Partyrocker

Wat is Vistaprint dan voor iets?
    Daar kan je toch gewoon kaarten bestellen of niet?

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    op foto laten drukken doe ik ook wel eens met kerstkaarten en heb het eens voor iemand laten doen als geboortekaartje als je een leuk ontwerp maakt en die dan op foto laat afdrukken en op een kaart plakt of op een kartonnetje

6. Partyrocker

Ze mogen echt zo goedkoop mogelijk namelijk :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik doe alles via vistaprint. Mijn trouwkaarten, de doopkaarten, communie en vormsel uitnodigingen, alles. Kost 2 tientjes of zo en dan ben je klaar.

8. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
  9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Jullie trouwen in augustus toch? Vistaprint is vergelijkbaar met Kaartj2Go en hallmark enzo... maar naar verhouding wel goedkoper, omdat het veel meer een drukker is dan een lossekaartenverkoper (zoals greetz, kaartje2go)
    Vistaprint heeft regelmatig leuke aanbieding dat je x-kaarten gratis krijgt enzo. Houd er wel rekening mee dat ze het "gratis" wel terughalen door je te laten betallen voor handling en verzending ;) Maar wanneer je gewoon op tijd besteld, dan scheelt dat ook altijd.
    Maar ja het moet wel je smaak zijn natuurlijk.

Mn stiefdochter heeft hun trouwkaarten volgens mij bij Kaartje2Go besteld en was iets van 30 euro kwijt ofzo, voor ik meen 20 kaarten.
    Ik heb zelf afgelopen juni kaarten laten versturen via kaartje2Go, 50 stuks voor ongeveer 80 euro..... uhm en daarvan heb ik er 35/40 rechtstreeks laten verzenden... dus dat was dan inc porto.
    Voor de kerst heb ik 50 kaarten laten drukken bij Vistaprint en was ik incl de handling 50 euro kwijt... maar daar kwam dan onze eigen porto nog overheen,

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb ze toendertijd zelf gemaakt. In publisher was heel simpel en ik ben echt totaal niet handig mee. was in totaal met alles erbij 30 euro kwijt ofzo.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij zitten er aan te denken ze ook zelf te printen maar kaartje 2 go kunnen we ook weleens kijken

12. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb een website want ik ontwerp kaarten en uitnodigingen. Als je wilt kan ik je helpen. Je moet ze dan wel zelf ergens laten printen maar het ontwerp kan ik dan maken. Ik vraag er echt niet veel voor.
    PB maar even als je interesse hebt. Ik ben benieuwd wat je precies wilt.

13. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Foto.com of webprint.nl

Deel Deze Pagina