Iemand ervaring met AMH-waarden? Had net ziekenhuis aan de lijn en die gaven aan dat mijn AMH-waarde 0.9 is (ik ben 35 jaar). Maar ze kon me niet vertellen of dit goed is en heb pas over twee weken een afspraak met de gyn. Als ik echter op google kijk, dan heb ik het idee dat dit behoorlijk slecht is.
Hier een AMH van 0,67 en ik ben 30 jaar. Volgens mij moet het zo'n beetje tussen de 2 en 4 liggen. Zijn jullie al met behandelingen bezig? Als het IVF/ ICSI wordt/ is, kan je het beste met menopur stimuleren. Succes!
Hoi Marieke, Je eicel reserves zijn dan laag en de kwaliteit kan minder zijn. Hebben ze verder niet aangegeven wat vervolg stap is? Ps er is net een paar dan geleden zelfde topic gestart, zie Lage AMH in deze zelfde tab. Meerdere dames met hetzelfde. Gr. Simoon
Wij hebben drie IUI's achter de rug. Als de spermakwaliteit van mijn partner zou verbeteren (door operatie) dan zouden we verder moeten gaan met IUI en anders mogen starten met IVF. Maar als de uitslag van de AMH dus niet goed is, dan zou er sowieso gestart worden met IVF. Ongeacht het resultaat van het spermaonderzoek. Net maar even gebeld met het ziekenhuis en mijn belafspraak is vervroegd naar morgen ipv dat ik nog twee weken moet wachten.