Hallo, Sinds gisteren 2 keer bij het afvegen iets bruine verlies. Ik zit nu 1 a 2 dagen voor mijn nod. Heb gisteren een kv test 2 v 5 gedaan en er kwam een heeeel licht streepje te staan. Vanmiddag weer een test gedaan en nu was het streepje duidelijk te zien dan gisteren maar hij blijf gedaan licht. Wat denken jullie? Nog meer mensen een lichte test en bruin verlies gehad?? Groetjes Polo
Dit heb ik ook wel eens gehad. Ik werd die dag er na gewoon echt ongi, dus echt rood en niet bruin. Ook deze test was licht positief (wat dus gewoon negatief had moeten zijn) Ik durf niet te zeggen of dit bij jou straks ook het geval zou zijn. Dat is maar even afwachten denk ik. Of je zou een andere test nog moeten gaan doen, clear blue bijvoorbeeld. Succes!
Ik had dat ook bij mijn zwangerschap van m'n zoontje en ook bij de MK maar toen had ik ook buikpijn heel erg dus niet een beetje krampen.. En vooral echt weten het is fout..
Hoi hoi, Bij mijn zwangerschap had ik positief getest. De dag erna had ik heel erg het gevoel ongesteld te worden en ook bruin/bloedverlies. Dit heeft 3 dagen aangeouden. Ik dacht dat het helemaal niet goed zat. Dit bleek dus wel z te zijn De week erna kreeg ik een echo en was er een kloppend hartje te zien. Het hoeft dus niks te betekenen!
10 Procent van de zwangeren verliest wel wat bloed (of oud bloed) aan het begin. Bij sommigen word het helaas een miskraam, maar bij een groot deel ook niet hoor. Zolang je geen ernstige buikpijn hebt is er niets aan de hand. Ik had trouwens precies hetzelfde en gewoon een gezonde zoon gekregen. Ik had ook eerste een hele onduidelijke test (klein ligt streepje). Heb toen ff zon digitale gekocht en als die zegt zwanger ben je dat ook echt hoor! Succes
Een streep is een streep, dus je bent blijkbaar gewoon pril zwanger. Of dat zo blijft, is een andere vraag, maar je hoeft echt geen andere test te doen om zeker te weten dat je zwanger bent iig.... Bruinverlies mag, rood is vaker een teken dat het mis is. Afwachten dus of je toch gaat vloeien, (en het dus heel vroeg mis gaat), of dat het niets te betekenen heeft en je baarmoeder enkel nog even wat oude zooi opruimt, om je baby een schoon plekje te geven. Duimen voor het laatste dus!
Hey, Ik ben gewoon zwanger haast niet te geloven. Ziekenhuis gebeld die zei dat bruinverlies ook innesteling kan zijn moest me niet druk maken. Groetjes Polo