babi zwtest (van sensitest), goed of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ensch, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ensch

Ensch Lid

1 nov 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo

Heeft een van jullie wel eens getest met een babi zwangerschapstest? Deze heb ik besteld via sensitest.
    Ik deed er gisteravond een (na veel drinken) en ik kreeg toch wel een duidelijk teststreepje. Niet echt handig voor op een foto, maar ik kon hem in mn hand echt goed zien. Nu deed ik er vanochtend nog een, en die gaf ook een duidelijk (toch wel roze) teststreep.
    Met dezelfde urine heb ik ook nog een gewone casette sensitest gedaan en daar was niks op te zien. Tja, welke moet ik geloven??

Iemand ervaring met die babi testen??

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Helaas geen ervaring mee,
    Wel vreemd probeer anders de kv 2v5 die schijnen vroeg posi aan tegeven.....en misss heeft de casette van sensitest meer hcg nodig!

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi Hoi,

De babi van sensitest geen ervaring mee ( weet ook niet zo goed welke je bedoelt..)

Had wel dipstickjes besteld op sensitest.. in de 1e week ( om uit te proberen) wel een vaag rose streepje.. niet op de goede plaats maar toch.. die hoort er gewoon niet te komen.. ik hou het lekker bij KV 2 V 5 lekker simpel&Duidelijk..

Succes iig en probeer idd een test van een ander merk eens..

Hoop voor je dat er iets moois uitkomt!!

Succes!!

Liefs Mariahh

4. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik heb die ook gebruikt
    De eerste test die ik deed was positief , terwijl de die ik erna deed ( met dezelde urine ) negatief was!!!
    De testen van Sensitest zelf vind ik goed maar die zou ik nooit meer kopen !!

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @Wilma06: Ja vreemd he .. ik teste in de eerste week ( omdat ik de verpakking zo klein vond en ik gewoon wou zien welke ik in huis had gehaald) Ik teste ze waren toch lekker goedkoop ..

Komt er nog een streepje ook.. wel tever uitelkaar maar toch.. je gaat gelijk weer twijfelen..

6. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ja inderdaad je krijgt toch hoop !!
    Ik heb een foto bijgevoegd van de vals positieve test

7. Ensch

Ensch Lid

1 nov 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    #7 Ensch, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    bedankt voor de reacties. even een reactie via mijn foon.
    gek he, van die testen. ik had er 2 gedaan en allebei positief. wel licht maar te zien. ik heb geen idee wanneer mijn nod is dus ik vind het erg irritant die twijfels haha. ga straks maar even een kv 2v5 doen. al krijg ik hier helaas ook valse streepjes op... wordt vervolgt!
    hier een foto
    Bekijk bijlage 136669

8. Ensch

Ensch Lid

1 nov 2009
    44
    0
    0
    Zuid Holland
    hmmm niet echt heel duidelijk he? maarja in het echt zijn ze wel goed te zien. hopelijk is het nou een keer echt :)

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zie de streepje wel hoor! Ik hoop dat ze snel duidelijker worden.

Deel Deze Pagina