Ik snap er nu echt niets meer van.....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sita90, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

#1 sita90, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2014
    Oke, dag 34 vandaag. Het afgelopen jaar is mijn langste cyclus 31 geweest. Deze maand niet echt iets bijgehouden, wel een aantal ovulatietesten gedaan (had er nog maar een paar) en 1 was net niet positief en daarna waren ze op. Dit was op dag 18 of 19. Als ik uit ga van dag 19 had ik op dag 20 mijn eisprong.. weer een dag langer als de laatste paar maanden maar oke, dat kan.
    Verder dus ook echt niet veel bijgehouden. Op dag 25 viel het me op dat ik wel heel erg menstruatiekramp had dus dat heb ik even opgeschreven. Eergister weer flink. Gister ochtend ook, paar druppels bruin verder niets. vandaag ook paar druppels heeel lichtjes bruin, verder niets.
    Als ik mijn eisprong heb, heb ik een soort van menstruatie kramp.. Dus ik dacht net, misschien was mijn eisprong pas op dag 25? Dan zit ik nu op 9 dpo. Maar wat verklaard die net-niet positieve ovulatietest dan?
    Gister avond snel even een action test gedaan, heel vaag streepje. Oke, heb ik wel vaker gehad. Vanochtend ook een heel vaag streepje maar stond er eerder en lijkt iets duidelijker. Met dezelfde urine maar een romed test gedaan, lijkt negatief? Misschien toch iets vaags te zien, maar nu hij helemaal is opgedroogd zie ik een licht streepje. Oke, nog een action test (met dezelfde ochtend urine, die stond dus al ff in de wc) en die lijkt echt negatief? Althans, ik lijk wel iets vaags te ontdekken hoor.. maar ik beschouw hem eerder als negatief vergeleken met die andere.
    Ik krijg het echt onmogelijk op de foto met deze camera.
    Help:( Ik snap er niets meer van, ik wil niet te veel hopen dan zul je zien dat ik gewoon ongesteld word. Maar ik vind het zo vreemd.....
    Wat zal ik doen? Gewoon afwachten, of vanmiddag (mits niet ongesteld) even langs kruidvat?

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Zou voor de zekerheid even bij de kv een test halen

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van een netniet positieve ovutest kun je helaas niks zeggen. Sommige vrouwe hebben een opbouwend LH, terwijl die bij anderen schommelt.
    Voor hetzelfde geld had jij een schommelend LH en was die de dag na jouw netniet positieve dus ook niet positief geweest! Maar dus pas rond dag 25 wel zoals je meende te voelen.
    Je kunt niet blindvaren op een netniet positieve ovutest. Niets kan zeggen of het de dag daarna wel positief was of niet.

Het kan ook nog ee innestelbloeding zijn geweest rond dag 25.

Al met al zou ik wat testjes van Kruidvat kopen en vanaf nu om de dag testen. Dan zou je goed moeten kunnen zien of ze donkerder worden.

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties dames.

Ik heb altijd oplopende ovulatietesten. Altijd licht, en naarmate mijn ei dichterbij komt word hij donkerder. Maar het kan natuurlijk idd dag 25 zijn geweest, maar volgens mij had ik toen iets heftigere krampen maar ik weet het niet precies meer.
    Ik ben langs kruidvat geweest en net een testje gedaan. Een tuurstreepje is het resultaat.. wel echt heel licht. Ik twijfel me suf... pfff. Mijn geduld is nu echt ver te zoeken:) Ik vind het ook zo raar, bij mijn vroege miskraam in oktober voelde ik gewoon dat ik zwanger was, ik wist het gewoon. De lichte testen die ik toen had bevestigden dat alleen maar.. maar nu? Ik zou het echt niet weten:( Zo raar. Ik hoop het zo:)!!!!!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Heb je een foto?

6. sita90

sita90 Niet meer actief

Er valt waarschijnlijk niets te zien zo.. de kwaliteit is ZO slecht. Maar dat zie je wel aan de tweede foto.....

7. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel iets te zien, maar wel erg ver naar rechts... Ik duim voor een goede afloop!

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Lief, dankjewel! Ik heb net weer een test van romed gedaan en deze geeft ook weer een tweede streepje, ook weer heel licht maar ik zag m vrij snel al.. Ik vind het zo spannend:D

9. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Spannend zeg! Mijn lichte steepje is verdwenen na vandaag. Nu heb ik ook wel 6 dagen te vroeg getest.

10. sita90

sita90 Niet meer actief

#10 sita90, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2014
    6 dagen is ook wel erg vroeg, dus de hoop nog niet opgeven! Je testen kunnen zomaar positief worden!

Hier weer een kv en een action gedaan, streepje is duidelijker:D OMG, zo spannend. Ik ben niet testverslaafd:D

ik zie t duidelijk zonder te turen en zonder licht:D.....

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Op deze laatste denk ik wel 'iets' te zien inderdaad! Spannend hoor!
    Over een paar dagen nog eens testen

12. sita90

sita90 Niet meer actief

Dankjewel:D...
    Ik kan echt geen paar dagen wachten haha, morgen vroeg dus:D Hoop dat de streepjes nog duidelijker zijn morgen:D.....

13. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik lijk indd op de laatste foto ook een streepje te zien!
    Spannend zeg! Hoop het voor je!! Succes met de spanning! Haha!

14. sita90

sita90 Niet meer actief

Dankjewel, haha:D Ik zou het liefst willen gaan slapen en morgen ochtend wakker worden en gelijk testen;):D

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Haha verslavend zijn die testjes hè!! :D
    Ik hoop t voor je!

16. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Op je laatste foto lijk ik een 2e streep te zien, spannend !;)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Enenenenen?! :).

18. sita90

sita90 Niet meer actief

Waaaaaah:D.....
    Ik kreeg een hartverzakking! De test bleef heel lang wit.. en ineens was het streepje er!!! Duidelijker dan die van gister!!!!! Woaaaaaah:D:D:D:D:D

Ik heb wel al de hele ochtend een zwaar gevoel in mijn onderbuik.. lijkt op menstruatiekramp.. dat maakt me toch een beetje onzeker.. maar de test is echt duidelijk woehoeeee:D ik heb kriebels hahaha

Hoe is t bij jou?????

Bijgevoegde bestanden:

19. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat zei je vriend er van? :)

20. sita90

sita90 Niet meer actief

Die is zooo onzeker... Ook wel logisch natuurlijk. Ik moet hem elke keer als ik naar het toilet ben geweest bellen dat alles nog goed is als hij op zijn werk is straks. Zo lief haha... Ik merk dat hij wel blij is, maar de onzekerheid wint. Maar 3 keer is scheepsrecht toch:D.....

Iig bedankt voor je felicitatie, voelt heel goed:D:D:D:D:D

Deel Deze Pagina