Jullie expertise nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lies2, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik lees vaak negatieve dingen over de predictor dus daar durf ik niks over te zeggen. Op de kv test zie ik een heel licht streepje. Spannend!

2. Lies2

Lies2 Lid

7 apr 2014
    92
    13
    8
    Vandaag nod, geen ongi te bekennen.. Met middagurine de volgende test, geen hoop meer denk ik?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      15
  3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zie niets helaas...

4. Lies2

Lies2 Lid

7 apr 2014
    92
    13
    8
    Met veel verbeelding is er wel een vaag streepje maar had evengoed wel duidelijk moeten zijn nu...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      10
  5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kan er niet heel veel van maken ben ik bang.. :(

6. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Inderdaad op sommige van je tests zie ik een vaag streepje maar heb ook gemerkt dat het de laatste tijd haat meer voorkomt als een omo witte test..

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Op de laatste zie ik helaas niks

8. Lies2

Lies2 Lid

7 apr 2014
    92
    13
    8
    Ja ik ga er ook maar vanuit dat de eerste streepjes op de testen van maandag en dinsdag er eigenlijk niet stonden. Normaal heb ik 2 dagen voor NOD al bruin en rozeverlies en nog nooit overtijd geweest, ovulatietesten gebruikt en deze was woensdag 26 maart postief. Nog geen bruin en rozeverlies gespot.. Zwanger willen worden is gewoon echt soms zo GRRR:x.. iedere maand je voornemen om er niet teveel mee bezig te zijn, dan komt die week voor je NOD en dan kan ik me weer niet beheersen en knal ik er weer wat testen tegenaan. Maar goed we blijven positief en heb er nog vertrouwen in dat het ons zelf gaat lukken zonder hulp maar na anderhalf jaar wordt dat vertrouwen toch ook wel wat minder moet ik zeggen...

Deel Deze Pagina