Ik lees vaak negatieve dingen over de predictor dus daar durf ik niks over te zeggen. Op de kv test zie ik een heel licht streepje. Spannend!
Inderdaad op sommige van je tests zie ik een vaag streepje maar heb ook gemerkt dat het de laatste tijd haat meer voorkomt als een omo witte test..
Ja ik ga er ook maar vanuit dat de eerste streepjes op de testen van maandag en dinsdag er eigenlijk niet stonden. Normaal heb ik 2 dagen voor NOD al bruin en rozeverlies en nog nooit overtijd geweest, ovulatietesten gebruikt en deze was woensdag 26 maart postief. Nog geen bruin en rozeverlies gespot.. Zwanger willen worden is gewoon echt soms zo GRRR:x.. iedere maand je voornemen om er niet teveel mee bezig te zijn, dan komt die week voor je NOD en dan kan ik me weer niet beheersen en knal ik er weer wat testen tegenaan. Maar goed we blijven positief en heb er nog vertrouwen in dat het ons zelf gaat lukken zonder hulp maar na anderhalf jaar wordt dat vertrouwen toch ook wel wat minder moet ik zeggen...