Sinds deze week weten wij het geslacht van onze 2e wonder namelijk een meid !! heeeerlijk weer roze shoppen en lekker tutten !! hihi Maar dan vragen mensen van, En weet je het geslacht ?? helemaal blij zeg ik, Jaaa een meisje ... En dan komt het, Och een meisje is OOK leuk ... Hoezo OOK leuk !! Geweldig 2 meiden heerlijk lijkt me dat ... Of Och dan maak je de 3e een jongen ?? Euhmm waarom ?? omdat het zo mooi is om er nog 1 van het ander geslacht "erbij" te hebben ?? echt niet !! Echt ik kan die mensen wel een schop onder hun h*l geven !!
Heb ik ook... Mijn voorkeur ging wel eerst naar een meisje... en ik zei ook heb het gevoel dat het een meisje word... Maar het is een jongen.. en iedereen zegt dan... Ach een jongen is ook leuk... alsof ik er mee zit Ik ben super blij met mijn ventje... natuurlijk is een meisje ook leuk... idd roze dingetjes enzo en schattiger misschien... maar een jongen is net zo geweldig... Een vriendin zei zelfs: aah jammer man een meisje paste beter bij jou... hoe kun je nog zeggen jammer???? Grrrrrrrrr zulke mensen wil idd een schop geven ja!
Kan mezelf helemaal vinden in je berichtje. Ben het zoooo met je eens!! Gefeliciteerd meid!! Wat heerlijk, geniet ervan!!!
owww zo herkenbaar. ik ben ook zwanger van een meid en we hebben ook al een dochtertje.. wij krijgen precies dezelfde reacties als jij! ik kan daar ook echt pissig om worden! een jongen was ook meer dan welkom geweest, maar ik vind het heerlijk dat we straks 2 meiden hebben! ik zeg vaak tegen die mensen, nou dan maak jij er toch 1?? ik ben blij met 2 meiden
Gefeliciteerd!!! Ik hoop juist dat wij nog een meisje erbij mogen krijgen (hebben er nu al 1 dus wie weet ) Lijkt me heerlijk!!! Hier zeiden ze bij de eerste al (nota bene mijn eigen schoonfamilie!) ja ja, dat moeten we eerst maar eens zien wij maken alleen maar jongens (mijn man heeft nog 2 broers) Ik kom uit een echte meiden familie....heerlijk! Succes en geniet ervan!!!
Hoi Ik herken het ook, terwijl ik wel het andere geslacht krijg nu. Ik heb al een zoontje van bijna 2 en dit word een meisje. Als ik mensen dan vertel dat het een meisje word zeggen sommige mensen letterlijk: Oh gelukkig maar! Dan heb je er straks van allebei 1!. Dan kijk ik ze echt zo aan: ! Ik heb al een zoon, en nog een zoon had me net zo mooi geleken hoor het is echt niet zo dat ik er nu blijer mee ben of zo! Heel raar hoe sommige mensen kunnen reageren! :x
ow ja zoooo herkenbaar. Als ik zeg dat deze ook een meid is, dan krijg ik wisselende reacties. meestal niet al te positief. Reactie Gyn: ja dit keer weer een meisje. nou 3de een jongen. ik zo nou misschien komt er helemaal geen derde Reactie kennis: ach als het maar gezond is :what the hell: Meestal is het zo van ow leuk. (ja in ons cultuur is een jongen in de familie een must helaas) Gelukkig ben ik er heel blij mee, aangezien ik altijd tussen de jongens heb gezeten. Nu ben ik een echte meisjes mama
Wat een reactie!! Maakt toch niet uit wat het is! Het enige wat je wenst is toch dat ze gezond zijn Nja sommige mensen hebben inderdaad een trap onder hun hol nodig!! Een prettige zwangerschap dames!
Wat kunnen mensen dom en ONDANKBAAR reageren alsof je het over zomaar iets hebt gadverdamme en ik heb een meisje en er werd ook wel eens tegen mij gezegd alsof het beter was een jongen te krijgen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ben echt een meiden mama nu, maar als ik zo gezegend mag zijn nog een gezond kindje te mogen krijgen dat dan toevallig een jongen is ben ik natuurlijk ook echt een meidenjongen-mama hahaha andersom werd jongenmeiden hahaha pfff ongelovelijk dat sommige mensen zo een voorkeur hebben en dan doen alsof jij dat ook hebt vermoeiend
haha ja herken het wij hebben 2 jongens en verwachten nu een meisje mensen zeggen dan bijna zelfs nou gelukkig dat t nu een meisje word he!!! nou ja zeg!!! een jongen hadden wij hartsikke leuk gevonden als het maar gelukkig is. Maa rje krijgt dus al vroeg te horen nou hopelijk voor julie word t teen meisje he We zijn wel super blij dat t een meidje word is voor mama ook wle erg leuk hihihih lekker roze shoppen.