hallo meiden ik heb het hele forum af zitten speuren vandaag naar mijn probleem heb alleen niks kunnen vinden vandaar een nieuw topic mijn ene syclus is 37 dan 28, dan 33, heel afwisselend dus maar nu heb ik iets wat bij mijn vorige zwangerschappen (geeindigd op mk) niet heb gehad mijn laatste menstruatie was begonnen op 16 augustus maar nu had ik ineens 30 en 31 augustus last van bruine afscheiding heel weinig de 30ste had ik ook last van flinke steken boven mijn linker lies dat duurde ong 1 min en dan 2 uur niet dan weer 1 min maar nu werd ik gister ochtend wakker met gigantische misselijkheid en vanmorgen ook en kreeg ik sind gisteren ook hele erge zere borsten en lichte krampjes in mijn buik (niet echt krampjes te noemen maar met lopen voelde het raar) en heb ook last van waterige afscheiding ( sorry voor mijn presiese beschrijving. weet iemand waar ik last van heb ? heeft iemand dit ook gehad? alvast heeeelll erg bedankt liefs ancie
Haihai, Miss heb je last gehad van een innesteling, aangezien je ook beetje bruine afscheiding hebt gehad?! Nog ff afwachten en dan mag je testen! Even geduld nog meid, hoop voor je dat het raak is! Liefs Maaike
maaike ik hoop dat je gelijk hebt wat innesteling betreft en bedankt voor je reactie is er verder niemand die hier raad op weet of wie dit herkent?
Beste Ancie, Kan het niet zijn dat je je eisprong op dit moment hebt? Ik hoor wel eens van meer vrouwen dat ze dan wat last van afscheiding hebben, zeker na de sex. Dit heeft vaak te maken met een betere doorbloeding van de vagina. Ook gezien je waterige afscheiding, zou je kunnen vermoeden dat je eisprong eraan zit te komen of dat je die net achter de rug hebt. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Hopelijk heb je snel meer (leuke!) duidelijkheid. Groetjes, Josien