Toen ik mij hier aanmelde was mijn oudste in de periode datz e haar eigen naam nog niet goed uitsprak. Dat werd elke keer Mimi ipv E.milie. Vandaar dat ik mamavanmimi ben...
Ik wilde een andere nick dan de nick die ik normaal op andere fora gebruik. Niemand wist nog dat wij probeerden een kindje te krijgen. Inspiratie had ik niet dus vandaar deze naam
Eerste deel van mijn man zijn naam en het laatste deel van mijn naam. 26 was ik toen ik me aanmeldde.
Eerste 2 letters zijn de eerste 2 letters van mijn zoon zijn naam. En de laatste 2 letters zijn de eerste 2 letters van mijn naam en ik ben in 87 geboren.
Ik kon niks bedenken en ben op google gaan zoeken op bloemen namen.....Ja heeeel origineel. Niet echt bijzonder dus. Tadaaaaah: Bekijk bijlage 307297
Alle varianten om mijn naam waren al bezet.... Toos Inspiratieloos was wat te kang en daarom heb ik maar gekozen voor de maand fat ik uitgerekend was van onze 1e
Wat grappig, mijn oudste zoon heeft (bijna) dezelfde voornaam, maar uiteraard met dezelfde betekenis, ik neem aan dat jij wel weet hoe hij heet?