Hallo dames, Ik maak mij nu toch wat mee! Ik ben vanaf 1 Juli gestopt met de pil. Ik wist helemaal niet wanneer mijn eisprong zou komen en wanneer ik dan ongeveer ongesteld zou moeten worden. Nu heb ik tussendoor de hele tijd liggen testen en al mijn testen waren negatief of extreem licht positief. Afgelopen nacht kreeg ik zo een vreselijke buikpijn dat ik echt dacht nu worden we ongesteld. Vanmorgen naar het toilet en niet ongesteld alleen een beetje licht bruin verlies. Natuurlijk weer een test gedaan maar weer negatief. Ik heb maar de gyn gebeld, omdat ik al een keer eerder een buitenbaarmoederlijke heb gehad en het niet vertrouwde. Kon ik vanochtend meteen terecht en rara...... IK BLIJK ZWANGER TE ZIJN! Nu juichen we nog niet te hard want het was nog in zo'n vroeg stadium dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik ben overrompelt. We hebben niet eens echt goed een vruchtje kunnen zien.... Heel raar allemaal dit. Ik hoop dus maar dat alles goed gaat en dat we volgende week meer zien op de echo, dus ik wacht nog even met een leuke banner. Ik vind dit wel zo appart, omdat ik al 2 knapperds heb en dit zou de derde zijn. De gyn zei trouwens ook dat een negatieve test eerder vals kan zijn dan een lichte positieve test, als alles goed gaat klopt dit helemaal bij mij. Jemig ik ben samen met mijn man verbijsterd!
Dankjewel voor de fijne reacties dames. Ik heb nu net ineens donkerbruin verlies. Gaat het nu mis . Iemand hier ervaring mee. Kun je wat langer bruin of bloedverlies hebben na een innestelling. Ow ik hoop zo dat het blijft zitten nu.
Oh das supergoed nieuws! Ik had je eerdere topics van de penstreep en dergelijke ook al gezien dus vind dit echt idd zoals je zei WauW! Hopen op een plakkertje en geniet ervan!
Er zijn vrouwen die tijdens hun zwangerschap ook bruinverlies hebben, ook wel eens bloedverlies, dat hoeft gelukkig niets te betekenen. Je kan het op google zo vinden. En zowiezo ff de HA bellen morgen. Ik hoop echt dat het blijft zitten!!!!! Succes, dikke knuffel!
''Afgelopen nacht kreeg ik zo een vreselijke buikpijn dat ik echt dacht nu worden we ongesteld'' Dat heb ik nu al 2 keer gehad deze week! Ik dacht oke onzekerheid kan weg ik wordt nu echt ongesteld maar tot heden niets!! rond de 20e heb ik denk ik mijn eisprong gehad maar de testen zijn negatief de laatste 2 testen testte ik ook met avondurine.. Ik wil graag deze week nog testen.. Ik hoop voor wat meer duidelijkheid.. Ik wens jullie alle geluk van de wereld en geniet van je zwangerschap! Van hartelijke gefeliciteerd!!