Vraagje ovulatietest binnen 24 neg - pos - neg

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Feestmuts, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Ik gebruik sinds een weekje ovulatietesten omdat mijn cyclus onregelmatig is. Heel de week had ik alleen een controlestreepje en verder helemaal wit. Ik test altijd rond 17.30 en drink dan 2 uur van te voren niets meer.

Zaterdag om 17.30 had ik opeens wel een vaag tweede streepje. Toen heb ik voor de zekerheid zondagmiddag extra getest (om 12.30) en toen was de ovulatietest volgens mij positief. Het 2de streepje was net zo donker als het controlestreepje.
    Maar toen ik weer om 17.30 testte was het tweede streepje weer vaag. (wel wat duidelijker trouwens dan het streepje op zaterdag).

Is het mogelijk dat je dus binnen 24 uur negatief, positief en dan weer negatief test?
    Ik ga deze week nog wel even door met testen, want als ik van 38 dagen uitga zou ik pas volgende week mijn eisprong moeten hebben.

Hopelijk heeft iemand wat advies voor me :)

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja dat kan, dan heb je een korte piek. Met 1x per dag testen kan je dan dus je ei missen.
    In de dagen dat je je ei verwacht zou ik 2x per dag testen...rond een uurtje of 10 en savonds rond 20 uur.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Jaa dat kan hoor! Had ik ook! Ik testte de dag er voor negatief, de volgende dag smiddags posi en de tijd waarop ik normaal testte ook weer nega. Vervolgens heb ik alleen nog maar nega getest..

4. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Ok, bedankt voor jullie antwoorden!!

Charity2010, mag ik vragen wanneer jullie deden klussen bij een positieve test? Want zie dat je 5 weken zwanger bent, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina