jullie grootste blunder ooit.

Discussie in 'De lounge' gestart door 2lovelychildren, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi dames

Mijn 2 grootste blunders waren en lach gerust haha.

Toen ik een jaar of 10 was kreeg ik een mooi jurkje van mijn moeder,waar ik helemaal blij mee was.
    Totdat ik eens op tv hoorde bimbo,nou dat was precies wat op mijn jurkje stond in grote letters nou lekker verschut .

Toen ik 19 was was ik erg eigenwijs en wilde mijn haren permenetten,maar de kapper zei niet gaan blonderen he ,maar ik luisterde niet en stond de dag erna weer bij kapper om mijn mooie lange haar kort te knippen,mijn haren waren allemaal af gebroken,maar ja mijn eigen schuld dat gebeurd me nooit meer.

nu jullie:D

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Op je eerste date knock out gaan en de volgende dag pas wakker worden en niet meer weten wat er gebeurd is...

( weinig gegeten vol in de zon gezeten en 1 iets te warm wijntje was geen goede combi )

3. Jel

Jel Niet meer actief

Haha dit gaat een leuk topic worden... :D

Ff denken hoor.... blunders....

Ik was een jaar of 18 en volgde de opleiding SPW en ik had die dag een toets. Het was een zomerse dag en ik had een zwarte drie kwart broek aan. Ineens merkte ik dat er een grote scheur zat, precies tussen mijn benen. Niet handig, een zwarte broek met een witte onderbroek aan. Ik had geen tijd meer om naar huis te gaan voor een andere broek, dus tijdens de toets had ik continu de tas tussen mijn benen. :) Niemand die het doorhad, hihi...

En op weg op de fiets naar huis had ik mijn schoudertas ook tussen mijn benen. Een stel bouwvakkers zaten me toen heel raar aan te kijken. Maar ik dacht: alles beter dan zo'n gapend gat. :)

Mijn vader maakte me wijs dat ze bij de snackbar naast joppiesaus ook floepiesaus hadden. Dat was nieuw volgens hem. ;) Dus wat doe ik? De eerstvolgende keer bestelde ik een patatje met floepiesaus. " Dat hebben we niet" zei de man in de snackbar. Achteraf bleek het ook niet te bestaan. :) Domme ik!

Ik viel een keer voor een vol terras. Dat was op Ameland. Mijn enkel klapte dubbel toen een stukje weg ineens naar beneden liep. Ik wist niet hoe snel ik op moest staan en kijken of niemand het gezien had. Later kon ik wel janken van de pijn in mijn enkel.

4. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

haha jel ik lig in een deuk floepiesaus.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Owh en de grootste blunder ooit!!!

Mijn man en ik hadden 2 mnd een relatie voor we het grote bed werk gingen doen :p
    Ik had een oud bed en die maakte nog al een herrie beetje alsof er een ezel naast je stond :D Maar goed na een hoop gelach om dat maffe bed zou het dan gaan gebeuren... Nja je snapt t wel eerste x met nieuwe liefde dus vooral veel spanning.. En toen.... Toen zakte tijdens de daad zo mn bed in elkaar en lag ik in een of andere idiote houding met mn benen in mn nek!

Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen :D

6. M'n grootste zou ik zo niet weten, ik heb zooo vaak van die stomme dingen..

Laatst zat ik met m'n zusje en m'n zoon in de trein, en naast ons kwam een donkere vrouw met 4 kinderen zitten. Die kindjes kregen allemaal iets te eten.

Damiën; 'Ooooh, ze krijgen een cadeaaaautje!'
    Ik; 'Nee, dat is om op te eten!'
    Damiën; 'Een snoepje! :D'
    Ik; 'Nee..'
    Damiën; 'Een koekje! :D'
    Ik; *Met zwaar Surinaams accent* 'Nee, dat is een wafel!'

Serieus, zodra het m'n mond uit was dacht ik echt, NEE, WAAROM ZEG JE DAT NOU ZO :$ Ik dacht er echt totáál niet bij na, en ik zei het ook helemaal niet omdat die mensen zo'n accent hadden, maar het kwam er zó uit.. En het mooiste was, m'n zusje zat heel verbaasd te kijken of ík dat nou gezegd had, of dat die mensen het zeiden ;)

Als het er zo staat, slaat het echt nergens op, omdat je het accent niet kunt horen.. Guess you had to be there ;)

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik had eens al een tijdje last van mijn lies, heel vervelend. Mijn vriend bood toen aan dat ik wel eens mee kon naar zijn fysiotherapeut.
    Dat wilde ik wel proberen.

Op de ochtend van de afspraak ging ik me aankleden en trok een string aan. Hij moet toch alleen naar mijn lies kijken en met een hipster gaat dat toch wat lastiger dacht ik.

En inderdaad, meneer voelen en mijn been op en neer bewegen. Zegt ie op een gegeven moment: nu mag je even met je rug naar me toe staan en met je handen de grond aanraken :$
    Toen ik naar mijn vriend keek kwam hij niet meer bij van het lachen, de tranen liepen over zijn wangen. Stond ik daar in mijn string, voorover gebogen! :x

Bleek het dus vanuit een spier in mijn rug te komen. Klachten zijn weg gegaan, maar mijn schaamte over deze blunder niet :cool:

8. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik heb bij de marine gezeten:

Een keer op zee gebeurd aan boord:
    Je kleren hang je aan een haakje naast je bed.....ik kleedde me s'ochtends aan om naar het verblijf te gaan om te ontbijten, uiteraard ook een schone bh en onderbroek.
    Ik kwam het verblijf in en zie iedereen ineens lachen om mij en naar mij kijken.....Hing de bh die ik de dag ervoor aan had gehad nog aan mijn blouse, die was met een haakje van de sluiting blijven hangen en ik heb mijn blouse gewoon gepakt en over mijn arm meegenomen met dus een bh er nog aan vast, want die hing blijkbaar ook nog op het kledinghaakje onder mijn blouse:).
    Het was een mintgroene satijnen bh.....sta je daar met je bh bungelend aan een blouse in een verblijf met allemaal mannelijke matrozen en korporaals......(en maar een paar vrouwelijke;))
    da's wel minder dan.....:p.

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    wij hebben op het werk een telefoonsysteem waarmee je elkaar berichten kan sturen. en toen heb ik een berichtje bedoeld naar een collega naar mn baas gestuurd, en daar stond in dat ik mn baas een enorme%@%@ vond. oeps.... dacht dus toen aan mn baas en daarom zonder erbij na te denken op zijn naam geklikt en niet op die van mn collega. dus binnen 1 minuut stond mn baas naast me, dat dat toch echt niet slim was! haha, heb me nog lang geschaamd.

10. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Oei, die is pijnlijk!! :D

11. Jel

Jel Niet meer actief

Haha ik heb weleens een date gehad. Daarna wilde ik een vriendin smsen hoe de date was afgelopen en ik schreef in de sms dat ik hem echt een lekker ding vind etc.... Stuur ik die sms naar de man in kwestie. :)

12. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik was aan jaar of 16, stiekem naar de stad. Was een paar keer te laat gekomen en als ik weer te laat kwam zou ik huisarrest krijgen. Guess, natuurlijk weer op het laatste nippertje weg conducteur floot al en de deuren gingen dicht, ik nam een psurt en vlieg zo de trein in, languit, benen tussen de deur naar buiten bungelen en de trein begon al te rijden. "Gelukkig" stonden er 2 heren die de deuren uitmekaar rukten en toen was ik weer vrij.Ik schaamde me DOOD en kon bijna niet meer lopen, maar gelukkig had ik geen huisarrest :D

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik was een jaar of 13/14 en had m'n eerste vriendje. Ik was daar thuis, want zijn ouders waren niet thuis. Kom ik van de wc af, begint hij kei hard te lachen....wat bleek, was het toiletpapier in m'n broek blijven hangen en hing van bil tot enkel naar beneden....
    Die verkering heeft niet heel erg lang geduurd!

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis

whahaha!

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn blunder heb ik gehad met een mijn vriend in het begin van onze relatie.
    We hadden een feest gehad van vrienden waar we mooi aan het drinken waren geweest en ik had die dag ook niet zoveel gegeten.
    Nouja goed het was erg gezellig later in de avond wij naar huis en vriend was behoorlijk aangeschoten en ik echt dronken!
    Wij komen binnen en vriend begint aan mij te frummelen en wil wel wat, nou ik op dat moment ook wel, toen we daar dus mee bezig waren en hij mijn broek los maakte moest ik ineens heel nodig plassen en kon het ook niet meer ophouden,
    Dus plaste zo in mijn broek, ik was in 1 klap weer nuchter en schaamde me dood, gelukkig was vriend lief en hebben we het onder de douche afgemaakt.

Tweede was dat we seks hadden en wij chinees hadden gegeten,op het gegeven moment laat ik een scheet vriend lachen ik schamen nuatuurlijk, maar daarna gebeurde het weer toen vond vriend het niet zo leuk meer!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whaha geweldig:D

'Hier viel het vroeger wel mee eigenlijk.. één keer fietste ik met een vriendin van school naar huis. Noooit stondien die rood/witte paaltjes in het midden van het fietspad (die ochtend ook niet dus). Voor ons fietste een hele brede oudere man dus niks gezien. Ik lette natuurlijk overal op, behalve waar ik fietste.. Bam, zo tegen dat paaltje op:) Voet zat vast tussen de trapper en de kettingkast..

Voordeel; We fietsten voor het ziekenhuis, dus konden direct heen.

Nadeel; 6 weken met pootje omhoog met fikse verstuiking.

17. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Toen ik 21 was werkte is al bijbaantje bij de Shell. ik maakte regelmatig complimenten over de auto's van klanten. gewoon om een praatje te maken maar ook wel een beetje voor de fooi.

Op oudejaarsavond moest ik ook werken. Het was natuurlijk al vroeg donker. Op een gegeven moment zie ik dat er een grote auto staat te tanken maar kon dus niet zien welk merk of wat voor auto. De man komt daarna binnen om te betalen. Hij had een net pak aan, zoals wel meer met oudejaarsavond.

Toen hij aan het afrekenen was zei ik dus; wat een mooie auto heeft u! Echt heel mooi!
    De man die achter deze klant stond schoot volop in de lach maar de klant hoefde helemaal niet te lachten en vertrok geen spier. ik vond het maar raar en snapte ook niet waarom die man wel moest lachen en waarom zo uitbundig en degene die ik een compliment gaf helemaal niet.

Toen de klant weer naar buiten liep was de andere klant nog steeds aan het lachen. Ik vroeg hem waarom hij zo moest lachen. De auto van die man was... een rouwauto...

Ik kon wel door de grond zakken..

Groetjes,
    Linda

18. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Toen ik 21 was werkte is al bijbaantje bij de Shell. ik maakte regelmatig complimenten over de auto's van klanten. gewoon om een praatje te maken maar ook wel een beetje voor de fooi.

Op oudejaarsavond moest ik ook werken. Het was natuurlijk al vroeg donker. Op een gegeven moment zie ik dat er een grote auto staat te tanken maar kon dus niet zien welk merk of wat voor auto. De man komt daarna binnen om te betalen. Hij had een net pak aan, zoals wel meer met oudejaarsavond.

Toen hij aan het afrekenen was zei ik dus; wat een mooie auto heeft u! Echt heel mooi!
    De man die achter deze klant stond schoot volop in de lach maar de klant hoefde helemaal niet te lachten en vertrok geen spier. ik vond het maar raar en snapte ook niet waarom die man wel moest lachen en waarom zo uitbundig en degene die ik een compliment gaf helemaal niet.

Toen de klant weer naar buiten liep was de andere klant nog steeds aan het lachen. Ik vroeg hem waarom hij zo moest lachen. De auto van die man was... een rouwauto...

Ik kon wel door de grond zakken..

Groetjes,
    Linda

19. Jel

Jel Niet meer actief

@lindah, wat een blunder, haha.

20. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    De eerste echte blunder was op de basisschool in groep 7 of 8. Ik had een beige broek aan, niet wetende dat ik voor het eerst ongesteld was geworden. Vroeg een jochie uit me klas ineens uit het niets: En A, ben jij al ongesteld? Nee hoezo? O mijn zus al wel. Liep hij lacherig/giechelend weg. Ik vond het maar vaag en had nog niks in de gaten totdat ik me even later op de toilet rot schrok en dus flink doorgelekt was. Ik vond het verschrikkelijk.

Ga straks even verder denken en lezen ;)

Deel Deze Pagina