Whahaha!! OMG dat is wel echt een blunder inderdaad!! Ik heb ooit eens eerder mijn grootste blunder in zo'n onderwerp gepost; Ik was met mijn zusje boodschappen aan het doen in de Sligro. Daar was natuurlijk weer vanalles te proeven en daar deden we natuurlijk volop aan mee. Op een gegeven moment liep ik naar zo'n tafeltje waar wat te proeven op stond en daar stond een oude man bij. Die oude man die zegt 'nou, dat ziet er goed uit!' en ik zeg helemaal blij 'nou dank u wel!!'.. Die man kijkt mij nogal vreemd aan en mijn zusje die proeste het echt uit! Ik snapte het niet... Die man bedoelde natuurlijk dat dat hapje er goed uitzag, en niet ik.....
Geweldig sommige verhalen hahahahaha Ik moet ineens denken aan een verhaal wat ik hier eens heb gelezen. Hoe zat dat nou ook alweer... kwam erop neer dat de man door de stad had gelopen met allemaal inlegkruisjes op de rug geplakt en dat hij toen hij erachter kwam paniekerig om zich heen zat te graaien van haal ze eraf! Ik heb toen echt vreselijk in een deuk gelegen.
ik was ooit met school eens op excursie naar een waterzuivering. daar was een soort grote put. en in die put bleek een mama eend met haar baby'tjes te zitten, heel schattig. dus ik zeg: wat lief maar hoe komen die er nu weer uit? een klasgenoot reageert met: nou vliegend! waarop ik doodleuk en heel serieus zeg: Eenden kunnen toch niet vliegen juh!! oeps... iedereen had het gehoord en ik kwam er daarna pas achter dat ik eigenlijk best wist dat eenden wel konden vliegen! .......................................................................................... ik was met vriendlief bij een super markt en we liepen in die draaideur. in die draaideur zaten stickers op het raam van een haas met een streep er door en een schildpad met een groene cirkel. dit sloeg natuurlijk op mensen met scootmobiels dat ze niet te snel mochten in de supermarkt. maaaar dat had ik natuurlijk niet door. dus ik zeg doodleuk tegen vriendlief: Wat belachelijk! er mogen hier wel schildpadden naar binnen maar geen konijnen!! ahum
Ik maak wel vaker bloopers, maar de grootste tot nu toe was tijdens m'n huwelijk..... 'savonds op het feest was ik die hakschoenen helemaal zat en had dus lekkere gympies aan. Dus is mijn jurk op lengte gemaakt voor hakschoenen en was hij dus te lang 'savonds. Heb ik me weinig van aan getrokken en ben heerlijk gaan dansen en feest vieren. Tot ik op de rand van m'n jurk ga staan en zo onderuit zwiep.... Tot overmaat van ramp lag ik op de grond voor het tafeltje waar al m'n collega's aan zaten.... Shame on me.... Naja, het feest en de dag waren er niet minder om. Het was verder super!!!
Gnagnagna, geweldig dit soort verhalen.. Ikzelf kom er niet zo snel op een, nog ff graven in m'n geheugen.
Oja ik heb er ook 1 van onze bruiloft. Mijn broer en zus gingen een stukje opvoeren voor ons en we moesten daarbij zitten op stoelen. Die stoel had alleen wieletjes aan de onderkant wat ik niet wist. Dus ik stoot tegen die stoel aan tijdens het zitten, niet wetende dat de stoel er op zijn wieletjes vandoor ging. Dus daar viel ik, keihard op mijn kont. Wist niet hoe snel ik weer op moest staan, en gek genoeg had ik mij geen pijn gedaan.Maar die schaamte was er wel. Na dat stukje vroegen heel veel mensen of ik me zeer had gedaan. Nee dus.... En over vallen op de kont gesproken. Mijn zus en ik gingen vroeger vaak mee als mijn vader moest voetballen. We gingen vooral mee voor het snoep. We kregen dan altijd ieders een gulden en mochten daar in de kantine snoep voor kopen uit die snoepbakken. Dus wij onze snoepjes gekocht (ik was een jaar of 9) en we zochten een plekje voor het raam in de kantine zodat we ondertussen naar mijn voetballende vader konden kijken. Dus ik wil gaan zitten, pakt iemand zomaar de stoel weg, die dacht dat ik de deur uit wilde lopen, heel vaag.... Dus ik viel toen heel hard op mijn stuitje. Een vrouw, een beetje zo'n aso-figuur, lag krom van het lachen en zei: " hahahahahaha ik zag dat kind zo op haar reet vallen!" Nou geweldig,. De hele dag pijn aan mijn stuitje gehad.
Ik werkte in de horeca en was samen met een collega een paar kroegen langs geweest, flink aangeschoten kwamen we binnen. Er zaten altijd heel veel mensen uit andere horeca pandje bij ons in de zaak. Dus wij gaan bij de groep zitten op een gegeven moment hadden we het over pizzeria's dus ik zeg: die eigenaresse van die en die zaak vind ik wel zo'n verschrikkelijk piep piep piep, was best erg wat ik zei! Kreeg al een paar keer een duwtje van iemand, blijkt haar zoon naast me te zitten Ow ik schaamde me dood! Hij zei zelf ook dat ze idd niet zo'n nette gast vrouw was
Lachwekkende verhalen Jaar of 12 a 13 stond ik in een witte broek voor de neus van een vriend en had zoiets van wacht maar ik laat me toch een scheet voor je neus Ik persen en ja hoor schijt zo me broek vol Had de buikgriep te pakken ----------------------------------------------------------------- Was zwanger van me dochter en elke dag kotsmisselijk, zo ook die dag dat ik een sollicitatie had. Eerst in de wc van de trein alles er uit gespuugd dus ik denk nou alles is er nu wel uit. Vol goede moed op naar me sollicitatie, sollicitatie ging perfect meneer had het al over werktijden en salaris en blablabla. Ik voelde het gewoon omhoog komen en kots zo ze hele buro onder waarop di eman wegloopt en ik hem dus ben gesmeerd. Heb ook nooit meer een telefoontje gehad van hun.... ----------------------------------------------------------------- Laatst met vriendje zitten kloten via sms zodat kleine oortjes hier niks zouden horen en ik stuur een heel intiem smsje door naar een zakelijke vriend van hem Vriend helemaal stuk gegaan hier en ik zowat door de grond heen zakken van schaamte
vorig jaar zomer was ik met de hond t wandelen,had ik van die goedkope teenslippers aan toen brak een slipper af,ik voelde zo verschut moest ik met mijn blote voet naar huis lopen. ik de hele tijd kijken of niemand iets zag hihi
Op de middelbare school, 4 HAVO volgens mij.. Ik zat op de wc en krijg ik die wc niet meer open. Ik in paniek, dus op de wc, via wcrolhouder op de deur geklommen en zo over de deur gesprongen zodat ik er uit was. Ik had hakken aan, dus kwam keihard op de grond. Er stond een meisje bij de spiegel en die vroeg wat ik deed (haha) dus ik zei dat ik de deur niet open kreeg.. Loopt ze naar die wc.. Blijkt dat de deurklink niet naar beneden, maar naar boven open moest :S:S Schaamde me dood.. Uur daarop gingen mn voeten zo pijn doen in de les (ik had het uiteraard tegen niemand gezegd) dat ik wel meost zeggen wat er was gebeurd... De hele school wist ervan, ik moest met rolstoel door de school want beide voeten gekneusd :s Zelfs jaren later als ik (voor mij onbekende) mensen van school tijdens het stappen tegen kwam en ze mn naam hoorde, wistte ze te vertellen dat ik 'dat meisje van de wc was'.
Ik stond ooit een keer in een of andere bouwmarkt bij de fietsen te kijken. Ze stonden allemaal op een lange rij naast elkaar... Toen ik eventjes aan de eerste fiets zat vielen ze allemaal als dominostenen om.... en een lawaai!! Vriendlief liet me alleen staan....natuurlijk kwamen uit alle gangpaden mensen om de hoek kijken.....ooo, wat voelde ik me verschrikkelijk!! Gelukkig was de schade aan de fietsen beperkt gebleven, hier en daar was er een bel afgeknapt, het personeel deed gelukkig wel aardig , maar hadden me ondertussen waarschijnlijk wel wat kunnen doen....
Ik zag in de kroeg een meisje dat terug kwam van de wc. Er hing een sliert wc-papier aan haar rokje! Ik kende haar niet maar ben snel naar haar toe gegaan, ik vond het zo sneu. Ik heb een keer gezegd 'de primaire kleuren, je weet wel rood,wit en blauw'
Ik heb een keer een vreselijk harde scheet gelaten in de klas van groep 5, die galmde keihard tegen de kastjes aan, dus de leraar vraagt: Wie was dat? dus ik meteen: IK NIET HOOR. Echt zo dom :') En nog een scheet incident op mn werk, heb een keer een zachte, maar o zo hete sambalscheet gelaten terwijl ik bezig was met een bekeuring schrijven. Ik hield me gezicht tamelijk in de plooi, maar die man die ik bekeurde vroeg of we ook bonnen uitschreven voor ruftende politieagenten. Gelukkig was het in de nacht, anders had mn hoofd net zo rood geweest als de auto.
Zojuist nog een grote blunder gemaakt bij de dierenarts. Moest vlooienpipetjes hebben en vraag ernaar.De DA vraagt of de katten zwaarder zijn dan 4 kilo. Ik geef door dat een poes lichter is, hierop vraagt ze : gaat de andere kat er wel overheen? Mijn antwoord : nee hij is gecastreerd, die dat doen ze niet. DA kijkt me aan en zegt: ik bedoelde of u denkt dat hij over de vier kilo heen gaat. Kon wel door de grond zakken....... Ooit weleens tijdens een verjaardag gezegd dat ik een man op die verjaardag welop kabouter plop vond lijken, zegt diegene , tja dat is mijn vader......... Heb weleens achter iemand gestaan met de auto en getoeterd omdat ik dacht dat het groen was, was gewoon nog rood! Allemaal van die stomme dingen.
Werk: ik moest naar een melding geluidsoverlast. Mensje was niet helemaal meer 100% en super vrolijk dat je je gezicht nog maar net id plooi kan houden. Maar ze moest echt even een serieuze waarschuwing krijgen. Mn collega zag ik al aan dat het haar niet ging lukken want dat mens was super melig dus ik mn serieuze gezicht op gezet.. Wat ik wilde vertellen was dat ze een gele kaart kreeg en wat de gevolgen ervan zijn. Dit kwam eruit:"Mevrouw nu is het genoeg geweest u krijgt van ons een geile kaart....."nou die zin kon ik niet afmaken. Mn collega en ik zijn rollend van het lachen de deur uit gegaan en die mevrouw nou ja die was niet meer te stuiten. Ik ben ook tijdens het lessen voor mn motorrijbewijs gevallen. Was heel stom ik zet mn voet neer terwijl daar een greppel is. Ik stond te dicht langs de kant want ik was geschrokken van mn medeleerling voor me. Dus ik val niet alleen om maar scheur ook van voor naar achteren uit mn spijkerbroek...
HAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!!! Ik hoor de zin serieus met een surinaams accent.. Kom niet meer bij! Hoe reageerde die vrouw??