jullie grootste blunder ooit.

Discussie in 'De lounge' gestart door 2lovelychildren, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36

hahahha ik zit echt met tranen te lachen om je dierenarts blunder!

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen

Ohh deze is ook leukkk!!! Wohoehhahamuwhaha!!

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dubbel. :)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vorige week; ik had na het douchen m'n knieën met één of andere creme ingesmeerd tegen ruwe huid. Zo'n tien minuten later ging ik op m'n knieën op de grond zitten, en deed gewoon een split omdat die creme niet ingetrokken was!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    jij maakt mijn dag weer goed..:)

6. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Haha ik lig in een deuk heerlijkdat lachen

7. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    whahahahha wat geweldig hier...

blunder..

was net 14 en mocht voor het eerst bij mijn "vriendje" slapen... we hadden 's avonds een "bierfeest" gewoon bierzuipen met muziek en boeren hahaha ... oftewel lomp bier drinken... mijn vriend, zijn stiefbroer en ik deden "weddenschap" dat we zoveel mogelijk moesten drinken en diegene die als eerste moest spugen moest alles terug betalen.. nouja prima... resultaat... alle 3 stomdronken naar huis en alles maar binnen proberen te houden.. maar nu is het zo als ik in slaap val moet je me laten liggen maak je me dan wakker dan ga ik spugen.. dus bij vriendlief thuis plof ik op de bank waarna hij me weer wakker maakte... ik heb het toilette onder gespuugd, over hun nieuwe vloerkleed en heb geprobeerd met dichte wc rollen de vloer te poetsen oftewel een zooitje... we moesten apart slapen dus vriendje had me in de pyama gehesen en 's ochtends meeste opgeruimt... ik durfde niet meer naar beneden te komen.. iedereen was er al uit.. eenmaal beneden vroeg s-vader : zullen we een bak koffie met aspirientje doen??? heb me nog nooit zo kapot geschaamd hahahaha ....
    ---------------------------------------

tijdens mijn zws had ik er een handje van om dingen overal neer te leggen behalve op de goede plek... zo ook het brood en mobieltje in de koelkast leggen en even later alles afzoeken omdat ik niet meer wist waar het was... uiteindelijk boos op VL want tsja hij zou het daar hebben moeten neergelegd en even later ging er een lampje branden dat ik het zelf had gedaan... gelukkig kon ik het toen op de hormonen afschuiven hahaha

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mooi! :D

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Nog een blunder!
    Lang geleden hoor.
    Ik had bij de douglas nepnagels gekocht die ik aan mijn nagels plakte.. tijdje later was ik er weer om parfum te halen.. Super mooi mijn nagels dacht ik wil ik gaan betalen vliegt er een zo een nepnagel uit mijn eigen nagel naast de pinautomaat... ik weet niet hoe snel ik er weg wilde!

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Vliegt er een uit je nagel?

Sorry ik vat 'm niet.

11. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Echt die van de DA die maakt niet mijn dag goed maar de hele week + de week erna hahaha. Echt GE-WEL-DIG!!!!

12. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    gecorrigeerd sorry. zie vorige.

13. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Een jaar geleden is hier in de straat diverse keren veel commotie geweest. eerste keer heeft een man zijn eigen apartement opgeblazen, dus dat was volop paniek en het bijgaande mediacircus was ook niet mis.

Twee weken later horen we op zondagochtend een helikopter laag overvliegen, meedere malen. Dus wij kijken naar buiten, traumahelikopter....dus de hele buurt was weer op touw. Eenmaal buiten gingen er wilde verhalen rond dat er iemand met een pistool een ander had neergeschoten. Wij hadden nog geen kinderen, dus wij wilden ook wel even gaan kijken (ramptoerist hihi). Ondertussen hadden de buren van ons buiten ruzie...de buurman wilde gaan kijken, maar onze buurvrouw (die altijd snel schrikt en angstig is, wilde ABSOLUUT niet dat hij ging kijken...dus ze hadden behoorlijk woorden). Zij hebben nl wel kinderen en de jongste was al bijna op weg naar de heli...

10 min. later blijkt er allemaal niks waar te zijn van dat verhaal over een schietincident, maar was er een 35 jarige man die een zware hartaanval had (overigens heeft hij het overleefd gelukkig). Maar rondom de trauma heli was het dus behoorlijk druk met mensen die toch wel nieuwsgierig waren geworden...

Mijn man en ik stonden er ook en ik sta in geuren en kleuren te vertellen dat de buren ruzie hadden en dat de buurvrouw helemaal over de zeik was....draait de man voor ons om, is het onze buurman....Ow ik krijg er nu nog rode wangen van als ik dit typ...wat schaamde ik me KAPOT zeg....hij kon er wel om lachen en zei heel droog dat de ruzie alweer over was....
    Gelukkig zijn we goed bevriend maar ik schaam me er nu nog voor. Dit is dus ook de laatste keer dat ik openlijk over iemand anders gesproken heb. Dit gebeurt mij nooit meer!!!

14. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    o mijn god heb me echt bescheurd om jouw verhaal hier! :D je maakt mijn hele dag weer goed!

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Net gebeurd moet hem even delen.

Pis in mijn broek momentje! Was met Lise buiten in de plassen stampen ziet Lise een chihuahua zegt ze heel hard miauw miauw Whahahaha ben snel de schuur in gelopen had het niet meer! Whahahaha

16. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Ben toch weer blij dat ik een paar mensen aan het lachen heb gekregen.

Dames, graag gedaan, nou ja graag.... Het is dat het een goeie dierenarts is anders zo k zo een ander gaan zoeken, durf niet eens meer binnen te komen haha!!

Die chiwawa , geweldig, k zie het ook al voor me, miauwmiauw!!:D

SUpertopic!!!!!!

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Sta ik met de m'n zoon en m'n dochter in de wandelwagen in de Xenos. Ik schuif de wandelwagen iets verder (dan rijdt hij niet, maar schuiven de wielen echt over de grond). Dit maakte zo'n raar geluid dat het verdacht veel op een scheet leek. Waarop mijn zoon behoorlijk hard door de winkel roept, dat mama geen scheten mag laten :):)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    OMG, tranen over mijn wangen hier.. surinaams accent, ruftende politie en dierenartsverhaal.. kom niet meer bij:D

19. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Oooow! Deze is ook best wel erg....ahum.

Paar weten terug was ik bij de WE voor mijn zoon. Ik wilde wat spijkerbroeken afrekenen en achter de kassa staat een jongen tussen de 20 en 25 jaar. Ik wilde mijn portomonee pakken, maar omdat mijn tas zo'n zooi is, was er een maandverbandje een stukje tussen m'n portomonee geschoven. Ik haal met een zwier mijn portomonee uit m'n tas en dat maandverbandje beland achter de toonbank!! Ooo ik kon wel door de grond zakken :)

20. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Tranen met tuiten gelachen om de dierenarts, lijkenauto en ruftende politieagente hahahahaha

Deel Deze Pagina