jullie grootste blunder ooit.

Discussie in 'De lounge' gestart door 2lovelychildren, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Paar jaar geleden ging ik samen met een vriendin figureren in de serie 'Lotte'. Het was heel rumoerig. Scenes moesten continue over. Eindelijk starte de echte scene. De officiele. Iedereen stil en 4, 3, 2, .... PFFFRRRRTT!!! Laat ik me toch een keiharde scheet. Ohh wat heb ik me kapot geschaamd. Regisseur riep geirriteerd: Ja stop maar!!!! Opnieuw!!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Genant!!!

Heb je daarna nog wel eens een figuranten-rol aangeboden gekregen:p?

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ja maar ik heb mijn geld die dag niet eens meer opgehaald. Oh wat voelde ik me stom haha

4. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

haha ook een goede blunder.

mijn man een paar jaar geleden.
    Was hij naar mijn kont t kijken loopt hij vol tegen de lantaarnpaal aan met zijn kop.

iemand die ik vroeger kon deze is echt goed.
    ze was erg verkouden en had een loopneus stopt ze er een zakdoekje in om t lekken tegen te gaan ,steekt ze daarna een sigaret aan staat t zakdoekje die aan haar neus zat in de fik.

5. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    stel je valt van de trap. Dat kun je op verschillende manieren doen natuurlijk maar stel je valt van een wenteltrap. Zo'n ronde.

De enige die het voor elkaar krijgt om met een been tussen de spijlen van de leuning en het andere been eróverheen te vallen... ben ik. Tel daarbij op dat dat in het huis van je schoonouders is, de trap midden in de woonkamer stond en ik een rokje aan had... de chaos was compleet. Niet alleen lag ik in de meest onzedelijke houding ooit; de hele schoonfamilie keek natuurlijk vreemd op omdat ik mijn prachtig mooie, net nieuw gekochte, knalblauwe string aan had. Joepie-de-poepie!

6. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG

#proest# whahahahhahahahahahahaha jij maakt mijn dag goed

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik zie je al helemaal hangen in die wenteltrap,:)
    o o o dat heb je nog lang moeten aanhoren of niet?

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hahaha bedankt dames voor de grappige verhalen!

ik heb ook altijd wel wat (alleen vergeet ik de meeste, gelukkig) een tijd geleden alweer, op het werk (het gebeurd natuurlijk niet thuis) liep ik over de gang en ik vond mijn broek van de achterkant zo raar aanvoelen, alsof het 'tochtte' dus toen ik weer achter mijn buro zat even gekeken en echt een hele scheur net onder mn kont van wel 20 cm... je begrijpt dat ik niet meer van mijn stoel kwam. gelukkig was mijn collega zo lief om me naar huis te brengen (ik had 2 uurtjes vrij genomen). ook een keer op het werk had ik net een glas water ingeschonken en toen ik hem optilde 'ploink' had ik alleen nog het handvat in mijn handen, ik zat onder het water en glassplinters, het leukste was dat bijna tijd was om mijn dochtertje van school te halen dus ik kon geen schone broek meer aandoen dus daar liep ik over het schoolplein met een vlek die verdacht veel erop leek alsof ik in mijn broek had gepiest.. (ja de laatste minuten op het werk had ik toen nog buiten gezeten om te 'drogen' maar dat heeft niet geholpen).

9. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Prachtig :D!! Ik kwam echt niet meer bij!!

Ik heb ook van die domme dingen. Op de middelbare zeggen dat leerkracht X echt een sukkel is, terwijl hij achter me staat..

Met autorijlessen een keer hard getoeterd omdat ik dacht dat diegene voor me achteruit kwam bij het stoplicht. Bleek dat ik vooruit ging :).

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    uhmm oeps zal ik maar zeggen

11. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Deze is van mijn vader:
    Mijn moeder was een keer boodschappen doen en die kwam terug. Ze belde aan en mijn vader ging open doen. Hij zegt door de brievenbus: "nog een keer bellen!" In de veronderstelling dat mijn moeder voor de deur stond. Bleek er een wildvreemde voor de deur te staan :D. Die overigens heel braaf nog een keer belde.

Weer eentje van mijn vader:
    Mijn vader en ik keken samen tv, funniest home videos. Er was een scene waarin iemand aan het afwassen is en vervolgens een glas omhoog heft, maar daarbij een houten plank erboven raakt. Ik had het niet helemaal gezien, dus ik vroeg wat er gebeurd was. Mijn vader had een glas rode wijn in zijn handen en imiteert wat er gebeurde. Toen was zijn broek rood, de bank, z'n overhemd, wat niet?

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o meiden geweldig!

die van de wenteltrap.. heb me bescheurd.. hihi

13. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Ik was al een paar weken bezig om een jongen aan de haak te slaan ( was geloof ik 17 of zo) en uiteindelijk gelukt. Staan we tussen het kussen door een beetje te praten komt er een meisje langs lopen. En een beetje raar te kijken. Ik zeg tegen die jongen dat vind ik zo'n dom wijf, zegt hij dat is mijn zus:$
    Was meteen over haha

14. Jel

Jel Niet meer actief

Whahahaha ik lig echt in een deuk. Zeker omdat dit van die geintjes zijn die ik ook uit zou halen...

Ik heb er nog een. Toen Wim Kok nog in de Tweede Kamer zat (long time ago) toen kwam de tijd van het stemmen er weer aan. Ik was een jaar of 10 en ik zag posters hangen door het dorp heen, waarop het gezicht van Kok stond en daarbij: " Kies Kok"
    en ik zei heel serieus tegen mijn moeder: " Wat een rare naam, Kies."
    :)

---------------------------------------------------------------------------------

Ik liep een keer met mijn moeder op straat en we hadden boodschappen gehaald. Mijn moeder zag een vrouw in de verte fietsen waarvan ze dacht dat het een vriendin van haar was. Zet ze haar boodschappentas neer, gaat ze met beide armen heel hard wuiven en zwaaien. Komt die vrouw dichterbij, is ze het niet. Mijn moeder kon wel door de grond zakken. :D

--------------------------------------------------------------------------------

Ik tegen de visite: " Wil je slappe of stijve thee?" ipv sterke thee. :)

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Blunder van mijn moeder:
    in de supermarkt de wc eend willen ruiken, ze drukt even zacht in de fles en ja hoor...allemaal heerlijke blauwe wc eend in dr neus...toen kwam ik zelf werkelijk niet meer bij...dat gezicht van dr :D
    .....................................................

van mijzelf:
    toen ik 16 was heel stoer met mijn scooter het schoolplein oprijden, niet doorhebben dat het glad is en gewoon onderuit gaan..
    komt er een jongen naar me toe die me (heel lief) wilde helpen en zegt: zo dus je bent gevallen?
    Ik (erg boos op mezelf en gegeneerd): ja dat heb je net uitbegreid kunnen zien toch?!
    Hij heeft me wel meegeholpen mijn scooter overeind te zetten uiteindelijk....de hele school wist ervan verdorie....dat heeft een week geduurd..."Jij was toch dat meisje met die scooter die onderuit was gegaan?"
    ..............................................................

mijn vriend en ik net samen: helemaal enthousiast van die zelfmaak tompouchen gemaakt: ik geef ieder 1, mijn ouders, mijn broer, ik pak mijn eigen stukkie en zit overenthousiast te peuzelen op de bank, zegt mn vriend: zal ik mijn eigen stukje dan maar pakken?
    ...............................................................

16. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Lig dubbel hier, wat een doos:D (Goed bedoeld natuurlijk)

17. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

OMG!!!! Lol!!!

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Wilde laatst in de supermarkt even ruiken aan een flesje bodylotion (heb zo'n hekel aan die zoete meuk) dus knijp er even in..... Tsja dus net iets te hard en een mooie witte flats bodylotion aan mijn neus ;)

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik werk op een kdv en een moeder vertelde een keer dat haar zoontje bij de I.kea op een showroom wc-pot had zitten poepen!
    Hahahaha! Geweldig!!

Ik heb zelf wel eens gehad, jaaaaaaaaren geleden dat ik in het centrum liep. Ik zag daar een etalagepop staan met een tas. Dus ik dacht, zo nieuwsgierig als ik ben, even kijken wat ze nou in die tas gestopt hebben. Was het geen etalagepop!!

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ooooh wat erg. Heb hier zo hard zitten lachen dat mn dochtertje van boven riep dat ze niet wilde dat ik zoveel geluid maakte!! ( Ik lachte dus nogal hard hihi)

Deel Deze Pagina