Oh ik durf het eigenlijk niet te vertellen. Gewoon té genant. Het is al wat jaartjes geleden, maar schaam nog steeds de ogen uit m'n kop. Het was 4 mei. Ik werkte in de horeca. Liep terras en erg mooi weer dus ontzettend druk. Was op de Korenmarkt in Arnhem dus echt een heel plein vol mensen. Had het enorm druk en daardoor geen besef van tijd. Dus ik liep naar buiten met een vol dienblad en ga vrolijk mensen bedienen. Viel me wel op dat het erg stil was, maar was zo geconcentreerd bezig dat er geen belletje ging rinkelen. Bleek het gewoon 20.00 uur te zijn! Ook geen collega die me even waarschuwt ofzo. Toen ik het door kreeg kon ik wel door de grond zakken! Voelde me zo'n respectloze muts! Wat een afgang voor echt honderden mensen! Ben soms nog steeds een beetje bang dat ik 'herkend' wordt haha. Shame on me!
Hahaha, te laat Ik probeer de lach binnenmonds te houden, maar helaas... Oooh echt sommige verhalen zijn echt te erg!
Ik herinner me ineens de leraar geschiedenis weer. Dat was echt zo'n strenge schreeuwerd die je enorm voor schut kon zetten in de klas. Hij werd ook om de kleinste dingen kwaad en ging dan enorm tekeer. Had een keer al me frustratie lopen uiten in me geschiedenisschriftje. Had meester X ontzettend lelijk getekend en erbij geschreven wat hij allemaal was. Meester X is vieze ... en een stomme ... en ik haat hem en bladiebla. Ik zat wat te kletsen en toen pakte hij me schriftje af om te kijken wat ik allemaal had gedaan. Ik voelde 'm al aankomen. Hij bladerde me schriftje door en zei; zo zo en ging vervolgens heel uitgebreid en hardop voorlezen wat er allemaal over hem in mijn schriftje stond. Kon wel door de grond zakken! Kreeg er een rode kop van. ---------------------------------------------------------------- En ik heb een keer erg moeten lachen om andermans blunder. Ik stond in de trein en nog snel voor de deuren dicht gingen kwam er een stel de trein in gesprongen. Echter ging de deur net dicht toen dat meisje haar voet nog buiten de deur had. Voet kreeg ze net naar binnen maar haar schoen viel op het spoor en de trein begon te rijden. Begon ze te rammen op de deur: "me schoen, me schoen!". Ik op me tong bijten om niet te lachen. Begon ze tegen haar vriend te tieren terwijl ze daar met 1 blote voet stond. Ik hield het niet meer en schoot enorm in de lach. Kwam ze naar me toe hinkelen met dat blote pootje naar beneden hangend en riep kwaad: "wat lach je nou!!". Zie dan je lach maar eens in te houden
Toen mijn zoon een jaar of 6 was gingen we kijken bij een loods waar de wagens voor de optocht bij ons in het dorp gebouwd worden. Op een gegeven moment was ik hem kwijt dus ik riep hem. Roept hij terug, ja ik ben hier. Ik naar hem toe, ik zeg waar was je? Zegt ie: ja ik moest heeeel nodig poepen. Dus ik , want we stonden niet in de buurt van de wc daar, waar heb je dat dan gedaan? Nou daar, zegt hij en loopt naar van die pisbakken die altijd voor de grote feesttent gebruikt worden en die stonden in een driehoek, en in het midden daarvan lag een hoopje op de grond
Op de basisschool heb ik samen met een verliefd klasgenootje een brief geschreven aan de jongen die we allebei leuk vonden. de leraar heeft het afgepakt, gekopieerd en iedereen moest de spelfouten eruit halen. We vonden het niet erg hoor, we lagen slap van het lachen!
Kan niet zo 1-2-3 op een blunder komen maar weet nog een leuke van mijn moeder: tijdens een etentje bij de Chinees versprak ze zich, zei 'ja glaag' i.p.v 'ja graag'....
Zo had mijn tante eens haar hak verloren met het in de bus stappen, er zat nog wel schoen aan haar voet dus, haha, alleen de hak ontbrak... Zei die chauffeur zo droog "moet je die hak niet meenemen"
Hier ging ik zwemmen toen ik een jaar of 15 was. Ik kwam uit he tzwembad en al die mensen staarden mij aan, maar ik dacht gewoon doorlopen. Dus ik het gehele zwembad rond om weer te springen, zie ik dat er 1 tiet uit mijn zwempak hangt. GENANT
Hahaha geweldig allemaal. Hier een paar jaartjes terug, was net een half jaartje samen met mijn vriend. En je wil natuurlijk altijd mooi en elegant/charmant zijn voor hem. Maar toen kreeg ik dus last van buikgriep en enorme buikkramp. Dus goed, alle moed verzameld en gevraagd of hij het erg zou vinden als ik af en toe een scheet liet. Hij helemaal verbaasd: natuurlijk niet. Nou hij heeft er tot nu toe spijt van dat ie dat gezegd heeft... Paar dagen daarna gingen we met een minicruise naar Newcastle en ik had nog wat last van m'n darmen. We liepen op de boot in een winkeltje een beetje te kijken. En ik liet me toch een lucht ontsnappen, nou verschrikkelijk die geur... Je rook het enorm goed. Dus ik liep snel een stukje verder. En ik zit zelf met moeite m'n lach in te houden en uiterst geconcentreerd wat spullen te bekijken en ik zie mijn vriend op me aflopen.... Hij komt in de zone waar die geur hangt en hij kijkt me meteen aan. En ik hield het niet meer!! Ik ging helemaal stuk. We zijn snel weg gegaan hahaha.
Oh nog een... We waren aan het camperen en we liepen samen (manlief en ik) ergens heen, het was al een beetje donker. En ik liet een enorme scheet... Echt keihard! Toen bleken er om de hoek dus mensen te lopen.... die keken daarna meteen mijn man aan.... Ik moest natuurlijk keihard lachen... m'n man vond het ook wel grappig maar schaamde zich ook enorm hahaha. Geweldig!
Ik zal een jaar of 15/16 geweest zijn en ik werkte als vakkenvuller in de supermarkt. Uiteraard komen er dan veel klanten op je af: "Kun je mij vertellen waar dit en dit staat?" En ik altijd uiterst beleefd: "Ja natuurlijk, loopt u maar even mee". Afijn, zo ook die zaterdag. "Dag jongedame,kun je me vertellen waar ik de melk kan vinden"? En ik zeg, zonder de man aan te kijken, "ja hoor, loopt u maar even mee". Blijkt de betreffende man dus in een rolstoel te zitten.....Echt ik schaamde me dood. En hij keek me ook echt zo vernietigend aan. Ik hoopte zo dat ik die meneer nooit meer zou tegen komen...Helaas bleek het een man uit het dorp te zijn... Dus ik bleef maar hopen dat hij het zou vergeten.
Hahahaha dat heb ik ook moeten doen bij de fysio maar gelukkig was mijn vriend er niet bij Maar ik had wel gewoon een broek aan hehe.