Haha herkenbaar! Heeft mijn vriend mij ook geflikt toen die zo'n onwijs keiharde boerrrrr liet toen ik net buiten stond en er mensen aan kwamen lopen was in Landal hahaha we hebben het er soms nog over gewoon zo erg was dat schaamteloos LOL.
Aantal jaar geleden, mooie skates gekregen van mijn vriend. Ik de volgende dag gelijk op pad, lekker wat vaart gemaakt. Ineens zie ik voor me dat de weg behoorlijk begint af te lopen met daarachter een flinke sloot met een laag drap erin en geen idee hoe ik moest remmen. Ik kan me nog zo dat gevoel herinneren dat je vanuit die sloot omhoog gaat klimmen en zo hoopt dat niemand je gezien heeft. Heel wat jaren geleden zat ik in de trein. De bus sloot maar net aan op de trein, dus toen ik aankwam op het perron ben ik als een gek gaan rennen om de bus te halen. Helaas net de verkeerde kant op, waardoor ik aan het einde van het perron belande. Had net een nieuw vriendje. Echt zo`n popi jopi figuurtje, waar ik toentertijd stiekem wel een beetje trots op was. Zo gingen we ook naar een feestje, met nog veel meer van dat soort types. Het hele huis zat vol met mensen en wij zaten in de achtertuin en ik moest verschrikkelijk nodig naar de wc. Uiteindelijk al mij moed verzameld en stap met een flinke pas naar binnen. Had alleen niet in de gaten dat de schuifpui dicht zit. Het gaf me toch een knal en het resultaat was een flinke rode bult op mijn voorhoofd plus een prachtige afdruk op het raam. Oh en de laatste. Hoogzwanger zijn en op vakantie gaan in een tent. Was best een grote tent met vaste bedden. Je kon niet om het bed heenlopen en het tweepersoonbed bestond uit 2 delen. Aan beide kanten van het bed was een loze ruimte van 10 cm. Wilde dus even het bed opmaken en gooide het dekbed dus richting de kussens. Verloor ik mijn evenwicht door mijn enorme buik. De matrassen schuiven vervolgens die 10 cm naar de zijkant waardoor ik met mijn buik klem kom te zitten tussen de matrassen. Mijn god mijn vriend was op dat moment nergens te bekennen en ik kon niet meer overeind komen. Ik heel zachtjes roepen naar buiten, stonden er vervolgens 10 man in mijn tent, behalve mijn vriend.
Whahahahahaa lach me rot... Zie t al helemaal voor ne zoon bungelende voet zonder schoen.. Helemaal pissig Whahahhaa
Ik zeg mijn zoon altijd dat hij dikke billen krijgt van teveel snoepjes, gewoon als grapje? Stom dus.. Kreeg hij een snoepje bij de kassa, en hij vroeg er ook eentje voor Oma. Hij kreeg er dus twee.. dus ik vroeg hem waar is mijn snoepje dan? Dus hij zegt oh dat ga ik wel even vragen.. ik zeg nou nee laat maar en fluister naar hem "mama heeft al dikke billen", kind zet zn volume op 100 en schreeuwt naar die kassa mevrouw MAMA HEEFT AL DIKKE BILLEN!!... stom stom.. daar hou ik vanaf nu dus ook mee op.
Nou ik heb hier net om gelachen, zag het helemaal voor me Ik had dat meisje denk ik nog in dr gezicht uitgelachen ook, zou me echt niet in kunnen houden hoor.... Ik heb geen grappige blunder, maar het is wel 1. Ik vond 2 jongens leuk, zij mij ook, maar ik kon niet kiezen. De ene woonde in rotterdam en de ander in tilburg, maar aan de telefoon klonken ze precies hetzelfde. De jongen uit Rotterdam had echter mijn voorkeur. Hij belde mij een keer midden in de nacht, dus ik met een slaapdronken hoofd opnemen en vragen wie het was. Zegt hij: wie denk je? Dus ik was er 100% van overtuigd dat het die gast uit tilburg was.... Zeg dus zijn naam Toen zei die jongen: OOOOH DUS ZO ZIT DE VORK IN DE STEEL HE?!? Ik probeerde me er nog uit te lullen, maar helaas. Nooit meer wat van hem gehoord, ondanks wat lieve smsjes enzo Kan het hem ook niet kwalijk nemen. Gelukkig heb ik niks met hem gekregen, want anders had ik nu in rotterdam gewoond (niks tegen rotterdam hoor, maar dan woonde ik nog verdervan mijn enige familie af)
Heb zoiets gehad bij v&d... had net een nieuwe jas en wilde douchespul ruiken. Kneep er iets te hard in en uiteraard, hups! een hele flots over mijn arm. Maar echt nog weken daarna ging mijn jas schuimen als het regende!
oh, heb je even?? Ik hang van dat soort momenten aan elkaar. De leraar Duits per ongeluk "papa" genoemd op de middelbare school (hele dikke viezige man die in de verste verte niet op mijn vader leek - die op dat moment in het ziekenhuis lag.) Mijn jas uit mijn kluisje trekken, waarop mijn grote pak maandverbandjes eruit viel en over de hele vloer terecht kwam. Viltenrokje + maillot + schoudertas = onderbroek, in een drukke winkelstraat Maskertje op, badjas aan (een dagje spa in de badkamer), deurbel en ik moet open doen want er staat een pakketje voor de deur. Omkleden terwijl ik de gordijnen vergeet. Of denken dat het wel even kan omdat het licht toch uit is, waarop mijn vriend bovenkomt en vrolijk het licht aangooit. Arme buren. Ik leerde mijn buurman kennen toen ik voor de neus van de DPS-meneer flauwgevallen was. Ik was door mijn enkel gegaan want ik had te hoge hakken aan, deed de deur open, besloot dat het toch wel heel pijn deed en werd daarna wakker omdat Achmed me op de bank had gelegd. Hij was meteen de buurman maar gaan waarschuwen. Ik kan eindeloos doorgaan. Ik heb gelukkig (inmiddels) een olifantenhuid. Ik schaam me niet heel snel meer.
Ik pis zowat in mn broek! Had m'n zus een paar keer vlak achter elkaar aan de telefoon gehad toen mn mobiel weer ging, dus ik ging er al helemaal vanuit dat zij het was en keek niet naar t schermpje terwijl ik m opnam. Dus ik zei voor de gein op een heel lompe toon 'Ja wat mot je nou weer?' was 't iemand anders. Oeps! En vandaag. Was erg moe van werk dus na het werken had ik nog ff tijd om mn bed in te duiken om heel even te liggen met een blaadje en de bedoeling niet in slaap te vallen. Schrok ik wakker van de telefoon. Was de creche of ik nog van plan was om mijn kinderen vandaag op te halen. Was 't al 10 over 6.
Ja dat gebeurde ook. Helemaal toen ik weer naar die blote voet van der keek. Het ergste is dat ze daarna weer naar haar vriend terug hinkelde en een beetje begon te huilen. Maar ook dat gebeurde weer op een manier waardoor ik (ja sorry!) meer moest lachen Want het was echt zo'n zeurderig huiltje van; me schoennn, mheeehh *snik snik*. Best wel zielig maar ik kon gewoon echt me lach niet inhouden. Het was trouwens een meid van ik schat achterin de 20, ik was destijds 16.
deze is niet van mij maar van men moeder toen ze nog kind was ging ze samen met het gezin naar de zee einde van de dag liepen ze naar de auto (men moeder, tante, oma en opa) ze stappen de auto in, zetten zich neer en men opa wil de auto starten. dit lukt niet, enkele keren geprobeerd,... toen keek men moeder opzij en zag ze dezelfde auto staan als waar ze inzat, ze keek toen in de auto rond en toen zagen ze dat ze in de verkeerde auto zaten mijn opa loopt rond in de winkel en loopt tegen een paspop aan, hij draait zich om, klopt op het hoofd van die pop en zegt " ow sorry kindje" men moeder, tante en opa gingen samen weg met de auto. men moeder en tante wouden achter zitten. vroeger moest je die deuren acher van de binnekant opendoen. mijn opa stapt in, men moeder en tante zijn aan het wachten om in te stappen maar mijn opa was hun vergeten en reed gewoon weg. toen hij een paar huizen verder was dacht hij eraan dat hij iets vergeten was en toen draaide hij zich toch maar terug ik heb die opa nooit gekend maar hij was naar het schijnt altijd zo, ze hebben altijd zo kunnen lachen met hem die verhalen heb ik wel 1000 keer gehoord en telkens als ze die verteld duurt zo een verhaal van 2 min wel een kwartier, gewoon omdat ze niet uitgelachen komt
Pff sex onder de doucheSta ik met m'n natte handen op de rand van het bad en mijn vriend achter me Glijd mijn hand van de rand af en kom ik vol met mijn mond op de rand van het bad 2 tanden door de lip komt m'n schoonmoeder ook nog binnenlopen Staat ze vol verbazing naar mijn vriend zijn stijve te kijken enige wat ze uit kon brengen was oh... EUh... Ja.. EUh.. Doei Doet ze de deur dicht 2 sec later weer open zegt ze sorry dat ik zo binnenviel... Doet de deur weer dicht 1 sec later weer open vraagt ze of ik een pleister wil Euhm nee moe dankje
Toen ik een jaar of 16 was zat ik met mn broertjes achterin de auto, vader aan stuur. Aan het wachten op mn moeder. Het regende echt heel erg hard, zien we mn moeder uit de verte aan komen rennen als een gek. Dus we waren al met zn 4ren aan het lachen dat ze zo moest rennen. Was ong een meter of 50 rennen, wat doet ze.. Heel snel de autodeur open, en zit, hup deur dicht. Alleen was dit niet onze auto maar de auto die voor ons stond! Haha we kwamen niet meer bij! 2 sec later ging de autodeur weer open haha, kwam mn zeiknatte moeder met rood hoofd aangelopen. We kwamen echt niet meer bij (en dit moet ze nog zo nu en dan aanhoren hihi)
Wil er geen sex topic van maken maar zo heb ik eens gehad met een one nightstand..... Je werkt ergens naar toe erg zenuwachtig natuurlijk...... Flap ik eruit "zit hij er al in". Antwoord.... Ja Nou kan je vertellen dat je dat niet meer recht kan zetten, is overigens niks meer geworden.
toen ik en mijn man pas samen waren zat ik achterop bij hem op de fiets maar het was nogal een oud geval en toen we de bocht omgingen zag ik de grond dichter en dichter komen dus ik had zo iets van springen voor je leven dus dat doe ik maar niet goed helaas ik vlieg voor hem uit en val keihard op de grond, broek gescheurd knie open en mijn man natuurlijk ongerust en vraagt of het gaat sta ik op en zeg ja hoor is gewoon de belgische manier van afstappen( ben belgisch en hij is van maastricht dus ja)