jullie grootste blunder ooit.

Discussie in 'De lounge' gestart door 2lovelychildren, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. topper12

topper12 Niet meer actief

Ahh kijk altijd fijn om te horen dat je niet de enige bent :D

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

mijn grootste blunder was.
    toe ik me moeder ging opzoeken in het ziekenhuis.
    heb je van die grote leuke draai deuren.
    liep rustig met de draai deur mee tussen door kletsen met me broer.
    tot die deur stopte omdat iemand te langzaam was.
    knal vol op met me gezicht tegen het glas en viel zo naar achter.
    iedereen kijken,schaamde me wel kapot.
    en me broer lachen tsja

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ohhh hahahahahahah deze is echt te erg :p

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik zat nog op school, het MBO, en ging vaak na school nog ff de stad in. Had zo'n grote zak m&ms gekocht, en had er zooooo'n ontzettende trek in dat ik al wandelend door de winkelstraat die zak open wou trekken. Maar dat is van dat dikke plastic, dus dat wou niet 1 2 3...Dus ik maar roppen en roppen, en opeens vloog die zak los en de m&ms rolden over de straat, zelf gleed ik er ook nog bijna over uit...Iedereen kijken...Ik kon wel door de grond zakken!!!

5. :$ Oooh die is wel heel erg zeg :$ maar eh zat er geen slot op die deur??

6. Ik weet nog wel een leuke van een collega van mijn man, beetje een vervolg op het treinverhaal. Die gozer wilde ook nog even gauw tussen dichtgaande deuren springen. Hij kwam er zelf wel goed in alleen bleef zijn laptoptas tussen de deuren zitten en die kreeg ie met geen mogelijkheid eruit. Hij zat in een intercity die nog wel een tijdje ging rijden zonder stop. Al die tijd moest hij zijn tas vasthouden :D en hinh dat ding er dus grotendeels uit :D hij schijnt er nog een foto van gemaakt te hebben.

7. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik sta niet echt bekend om mijn sportieve prestaties. Ik probeer alles, maar ben er vreselijk onhandig in. Zo ook in het eerste jaar van mijn middelbare schooltijd....

We gingen met de 6 klassen kanovaren ... leuk man!
    Ik heb het parcours dubbel gedaan omdat ik niet recht vooruit kon varen HAHAHA... in zeer korte tijd was ik de laatste in de rij. De laatste leraar was dus heel de weg mijn coach. Ik heb vast gezeten onder bruggen, de kant op gevaren kortom het was een heel avontuur.

Toen ik eindelijk aankwam bij het eindpunt werd ik onder luid applaus door iedereen ontvangen. Maar dat was nog niet het ergste... bij het uitstappen viel ik natuurlijk in het water :D.

BWAHAHA gelukkig heb ik een goed gevoel voor humor en kon ik er toen en nu nog smakelijk om lachen. Dankzij diverse leraren heb ik nog in de schoolkrant gestaan met prachtige foto's en teksten als Wist u dat..... Cindy rietsigaren rookt? Echt heel grappig :)

Voordeel was wel, dat iedereen me na dit avontuur kende op school.
    Heel fijn ;)

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    :$:$:$:$:$:$

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Oh dat is te erg!!!!