Jullie hoogtepunt en dieptepunt van de dag?

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hoogtepunt: lekker shoppen met dochterlief en haar opa. Daarbij 2 paar nieuwe schoenen uit mocht zoeken. Daarna haar stralende glimlach in de draaimolen

Dieptepunt: de poets naar huis toe laten gaan vanmorgen omdat een kwartier na haar binnenkomst alle stroom uitviel in de hele wijk, ze kon dus niets doen

2. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoogtepunt: dochter van 2 die de trampoline bij monkey town heeft ontdekt. Zie haar nu nog springen terwijl dat kleine staartje in d'r haar heen en weer gaat! Momentje om nooit meer te vergeten!

Dieptepunt: vlak voordat m'n man thuiskwam vanavond storte ik in. Heel erg huilen en depri, m'n werk probeert me te ontslaan terwijl ik zwanger ben. Meestal kan ik het aardig relativeren, maar het is nu even genoeg. Over anderhalve week is den rechtzaak, en opeens beangstigt het me allemaal even en stress ik ervan, terwijl we al 8 weken verder zijn dan in het begin.

Maar goed, nu ik denk aan het hoogtepunten van vandaag zie ik weer een beetje zon na de regen!

3. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoogtepunt: kreeg een paar hele spontane dikke knuffels van m'n jongste. Zo lief! (2 jaar)
    Dieptepunt: Onze hond die ik tijdens lunchtijd in de keuken opsluit had uit wraak zitten plassen en poepen in de keuken en toen ik dat schoon ging maken dronk diezelfde hond mijn beker melk op die even onbeheerd op de tafel stond.. grrrrrr.

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hoogtepunt : vanmorgen lekker genieten van mijn kinderen.

Dieptepunt : avonddienst..... pff pas 2 weken vrij gehad dus moet weer even in komen.

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hoogtepunt: vandaag kijkers gehad voor ons huis! Goede hoop dat het wat wordt! Geen dieptepunten vandaag..

6. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Diepte punt: vanochtend vroeg me beroerd voelen en kotsen
    Hoogtepunt; mijn man die op dat moment Naomi kon verzorgen.

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hoogtepunt: dat ons nichtje van bijna 3 weken oud . Eindelijk na een week lang in het wkz liggen en niet aangeraakt mogen worden. Eindelijk bij haar mama mocht knuffelen. Dat het eindelijk lijkt dat ze toch echt beter gaat worden.

dieptepunt: de kokende automotor op de terug weg. Weg gesleept worden naar de garage en wachten op de dure rekening

Deel Deze Pagina