Kans op zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ElenaSofia, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje voor een vriendin van mij. Ik kan haar niet echt een goed antwoord geven, misschien jullie wel. Mijn vriendin heeft vorige maand haar strip niet helemaal afgeslikt. Ze moest maandag de pil weer slikken. Is ze vergeten en heeft ze dus dinsdag twee pillen ingenomen. Wel sex gehad maandag en dinsdag. Nu is ze in dezelfde week de 6e en 7e dag ook vergeten de pil te slikken en heeft ze de 8e dag gewoon de pil van die dag geslikt. Nu is ze best bang dat ze zwanger is, ik dacht zelf van niet, maar toch hoor ik hier en daar dat het wel degelijk kan. Weet iemand misschien daar meer van voor haar?

2. josephien

josephien Lid

13 jul 2015
    28
    0
    1
    Hoi,

Ik heb er ervaring mee 2x niet de pil ingenomen en resultaat is nu bijna 7 jaar.....af wachten of ze in haar stop week ongesteld word...

3. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook in de 1e week? Ze heeft 2 dagen achterelkaar vergeten in de eerste week dag 6 en 7.

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Lijkt mij stug hoor, of je moet wel een heeeele vroege eisprong hebben. Maar voortaan toch maar voorzichtigjes zijn als je niet zwanger wilt worden! :)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  6. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden internet even afgespeurd. En veel sites zeggen wel, maar sommige spreken ook weer tegen. Dacht misschien dat iemand haar hier misschien kon helpen.

Ze is een dag te laat begonnen met slikken. Moest maandags heeft dinsdag beide pillen genomen, en de 6e en 7e dag heeft ze niks geslikt van de eerste week maar wel sex gehad op maandag dinsdag, en de 5, 6, en 7e dag

7. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    De pil is sws niet 100% veilig en helemaal niet als je 'm vergeet of ziek bent geweest. Ik denk dat het gewoon afwachten is voor je vriendin, alles kan.

8. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is ook hoe ik het altijd heb begrepen. Juist die eerste week.
    100% veilig is het iig niet! Spannend voor je vriendin, ze kan alleen afwachten. Hoe staat ze tegenover een eventuele zwangerschap?

9. ElenaSofia

8 jun 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze staat er wel open voor, ze weet alleen niet of haar man er op dit moment alweer om staat te springen. De jongste is net een half jaar.

Deel Deze Pagina