Horloge voor man (huwelijksaanzoek)

Discussion in 'De lounge' started by Lt20, Jul 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik wil mijn vriend ten huwelijk vragen op de dag dat onze 2e kindje wordt geboren :D.

Hij draagt geen ringen dus ik wil graag een horloge voor hem kopen.

Maar waar verkopen ze (evt online) mooie horloges? Hij draagt de laatste tijd veel horloges van TW Steel.

Budget max € 500,-.

Wie o wie gaat me helpen?

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ik heb mn man laatst ook voor zn verjaardag een horloge gegeven! eentje van Seiko.
    Als ik jouw was zou ik naar een juwelier gaan....
    heb je veel keuze en kun je ze zelf goed bekijken en je laten adviseren!

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ooh daar had ik het laatst nog met iemand over, hoe gaaf zou het zijn als je bijv een eerste pakje laat drukken met : lieve papa wil je met mama trouwen,

dat de verpleegster het kindje aankleed en met de kleertjes aan aan papa geeft :D

maarja dat ga jij misschien helemaal niet zo doen ;) hihi dat zat ik me laatst iig in te beelden dat zoiets echt wel heel gaaf zou zijn :p

ik zou ind naar een goede juwelier gaan zij hebben hier veel verstand van :D:D

enne ook al duurd het nog even ...succes ;);)

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    De horloges van TW steel zijn inderdaad wel heel mooi!

Ik ga deze ook 1 voor mijn vriend kopen als huwelijkscadeau volgend jaar. (als hij er tegen die tijd zelf nog geen gekocht heeft tenminste! ;))

6. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Ik heb mijn man voor vaderdag ook een horloge van TW Steel gegeven....een Formule 1 Renault model. Had ik 'm ooit eens over gehoord en hij was enorm blij met dat 'ding'.

Succes met zoeken! Superleuk idee!

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind van dat pakje een leuker idee om eerlijk te zeggen alhoewel ik eigenlijk vind dat de geboorte van je kind om je kind moet draaien en je daar dus niet je verlovingsdag van moet maken...

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het is maar net wat je smaak is. :) Mijn man heeft een heel chique en klassiek horloge. Ik ben even kwijt welk merk het is, maar wel 1 van de duurdere. Horloge kostte 350 euro geloof ik.

Ik zou naar een juwelier gaan. Maar nog beter (wat ik heb gedaan): bijenkorf. Die hebben enorm veel merken en een ruim aanbod.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn man heeft een U Boat. Wel een stukje boven je budget maar misschien kan je nu in de uitverkoop wel een horloge vinden wat wel rond de 500 euro ligt. Dat zijn in ieder geval mooie klokken!

10. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Wat een leuk idee LT20 :D Veel succes met de tocht naar het perfecte horloge ;)

11. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn man heeft een breitling
    zal de prijs maar zachtjes zeggen 6950,00:D
    maar ik draag gewoon guess hoor:p

12. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wel meteen bij zeggen dat ie er bijna 2 jaar voor gespaard heeft overuren klusjes enz.
    niet zo dat we dat zo ff uit ons mouw schudden

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja anders kwam ik even langs bij jullie om er wat uit te schudden :D

Ach ja is maar net wat je wilt, ik zou het nooit aan een horloge uitgeven, eerder aan ons huis maar goed als je dat allemaal voor elkaar hebt dan why not :)

14. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    LT: wat super stoer dat je dat gaat doen meid! Ik vind TW Steel ook altijd hele mooie horloges. En de nieuwste van Armani vind ik ook erg mooi! Wil je percé een nieuwe of zou je een 2e handse (in nieuwstaat) ook goed vinden? Anders zou je misschien eens bij Juwelier Burger in Maastricht kunnen kijken, daar hebben wij onze horloges gekocht..

En mijn oom die wilde ook absoluut geen ring. Maar die hebben wel een set trouwringen gekocht, maar deze bij een juwelier in Antwerpen plat laten maken. En deze hebben ze verwerkt in een plaat met lederen banden eraan. Beetje moeilijk uit te leggen, maar zag er heel stoer uit.

15. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Euhhm.. Wij precies hetzelfde hier.. ;) Ook een Breitling, en daar zitten ook héél veel beunklussen en overuren in.. En ik heb een Cartier Santos gekregen bij de geboorte van onze dochter. Dat is bij ons een familietraditie, al heeft mijn moeder een horloge gekregen waar ik de prijs niet eens van durf te zeggen!! ;) Dat is een Tabbah overigens..

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hm een beitling zal vast een echt horloge zijn? Met een speciaal uurwerk enzo? ;) Er zitten hele mooie exemplaren tussen, maar dan ga je al snel richting de 2 a 3 duizend euro. :$ (of nog meer ;)) Dan is 350 euro opeens helemaal geen geld. :p Vond ik al best een uitgave voor een horloge. ;)

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Thanks!

Iemand nog en ander leuk merk? Hij heeft er 3 van TW dus wil eigenlijk iets anders..

Uk krijgt een rompertje aan en daarna geef ik het horloge.. Eigenlijk zoals Mejojo zegt haha

18. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Geen verstand van horloges, maar wou wel even zeggen; wat gaaf idee!

19. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik heb er ook echt geen verstand van maar wil je alvats veel plezier en (dubbel) geluk wensen op het moment zelf!
    Mijn vriend heeft mij ook ten huwelijk gevraagd na de geboorte van onze zoon. Overigens zonder ring of horloge maar alleen met tranen in zijn ogen ;)

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wat een leuk idee! Ik vind de horloges van Michael Kors erg mooi! Succes!

Share This Page