Lieve meiden, Gisteren ben ik gestart met de decapeptyl voor ICSI. Nu heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van de kv omdat ik toch zeker wilde weten of we safe konden gaan spuiten... Maar nu kreeg ik deze uitslag.... Wat vinden jullie er van? En wat kan ik nu het beste doen??? Ik zal in totaal 4 foto's toevoegen.
Oooow jemig zeg! Dat verwacht je dan toch helemaal niet.. Ik zie hem luid en duidelijk!! Hopelijk krijg je vandaag iemand te pakken..
Op welke dag zit je nu? Ik moest altijd beginnen met deca op dag 21 van mijn cyclus en dat zou dan ong 4 dagen na mijn ei zijn.
Ze hebben een nummer, waar ze zaterdags en zondags op te bereiken zijn tussen 10.30 en 11.00 uur. inmiddels al zeker 6x gebeld, maar niemand neemt op... Dat is echt een nadeel in ons zh... hun bereikbaarheid...
Dag 21 idd al starten met de deca, en dat was gister, dus vandaag dag 22. NOD zou tussen 2 en 5 juli moeten zijn. Uitgangsecho staat/stond gepland voor de 7de. 21 juni heb ik mijn eisprong denk ik gehad. Heb geen ovu testen gebruikt, want die werken bij mij niet. 2 dgn hiervoor had ik groeipijn van de follikel(s) 9 van de 10x als dat weg is is mn ei wel gesprongen...
Dan heb je wel een erg duidelijke test voor slechts 7 dagen na eisprong. Kan je niet eerder je eisprong gehad hebben of dat je die nu pas hebt? (KV reageert namelijk ook op een eisprong). Zou zsm een echo vragen bij je gynaecoloog om sowieso even te kijken hoe het met je follikels staat en of je eisprong ook daadwerkelijk al geweest is. Desnoods ook even laten prikken op HCG. Hoop voor je dat je zwanger bent. Mijn duimen draaien!
de 19de testte ik licht positief op lh piek met kv had hier idd al vaker gelezen dat dat kon. Geloofde er nooit in tot ik het zelf al n keer eerder had uitgeprobeerd. k geloof er wat dat aangaat niet echt in dat t nu mn eisprong kan zijn. daar vind ik em echt te duidelijk voor als ik even eerlijk mag zijn. En daarbij heb ik altijd n strakke cyclus... dus ja zeg t maar. zh is zoals gewoonlijk bagger te bereiken! wilde idd op hcg laten prikken...
Zo duidelijj voor 7 dpo lijkt me bijna onmogelijk. Ik zou naar het algemene nr bellen en naar dienstdoende gynaecoloog vragen en situatie uitleggen. Dmv een bloedtest kunnen ze zien of je hcg aanmaakt en dan weet je gelijk of je door kan met de deca.
Ging gelijk al door me heen of ie vals positief kon zijn... maar daar is ie toch ook te duidelijk voor zou ik dan denken.... Ben alle nummers aan t opzoeken en bellen, op de hoop dat ik iemand te pakken krijg... wat dan aan gaat heb ik echt een hekel aan dit zh...