Jullie hulp nodig...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovelymommy84, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Als de deca geen kwaas kan, kun je idd overwegen m toch te zetten.
    Ik vind je test idd een heel stuk lichter en wordt daardoor wel een klein beetje ´bang´ voor een posi test als reactie op je eisprong.

ECHTER, hoop ik heel erg voor je dat het wijst op een zwangerschap, dus daar duim ik voor!!! :D

Ik denk dat de test van morgenochtend alles zeggen zal zijn... Spannnend!!!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: wat maak je me nu, meid? Zou toch wat zijn als het weer spontaan raak is. Ik duim met je mee!!!;)

3. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hahaja sneeuwmees... ja zou wat zijn he?
    We zullen t morgen ochtend wel weer zien.

Mama Larissa... als mijn testen van een eisprong zijn dan mag ik wel n struisvogel ei verwachten ;) :D

Lieve meiden tot nu toe bedankt voor jullie reacties, zodra ik morgen wakker ben en getest heb horen jullie zeler weer van mij.

Voor nu welterusten meiden! 😙

4. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Jeetje wat bijzonder en spannend zeg! Ben benieuwd naar de test morgen :) kv test echt wel verschillend hoor. Ik had twee testen uit 1 verpakking en 1 bakje urine en beide uitslagen met diezelfde urine waren verschillend! Genoeg bewijs lijkt mij :). Succes, ben benieuwd!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ben benieuwd!!! Spannend zeg! Hoop dat je vanmorgen weer 2 strepen ziet!

6. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Goeie morgen lieve meiden :)

Wat n bagger nacht heb ik achter de rug... eerst heb ik t 01.45 uur zien worden... (heb toen maar warme beker chocomel op) om 04.30 nog steeds wakker en hondsberoerd... dus ik naar benee moest mega nodig plassen dus gelijk maar de kv test gedaan. Tweede streepje te zien. Digi er achteraan; niet zwanger. (Klere ding :D ;) ) (ben echt van mening dat t daarvoor gewoon nog te vroeg is)

Inmiddels zijn mn kv testen alweer op. Heb echt n mega drang om te testen hahaha ik vind t gewoon zo apart! Toch weer zo op de valreep?! Maar die tweede streep staat er echt.... en dat t van een ei zou komen... eerlijk? Ik geloof daar niet in als ik t mag zeggen.

Urine van vannacht was 2.5 uur na de beker warme chocomel natuurlijk niet geconcentreerd en mn urine van net zag er ook niet geconcentreerd uit.

Als manlief straks terug is van dochter weg brengen zal ik maar weer n ritje naar de kv doen :) en voordat ie terug is hoop ik iemand van t zh te pakken te krijgen en wil ik echt dat ze hcg gaan prikken. Wil echt meer "zekerheid" hebben ;) :)

(Deze test is trouwens wel duidelijker als die van gister middag. Die staat op de vorige pagina)

Bijgevoegde bestanden:

7. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Dank je wel voor je reactie. Begin dit jaar bij de icsi poging heb ik dit ook uitgeprobeerd met 2 testen uit 1 pakje met 1 bekertje urine, en dit was me ook al opgevallen ;)
    Je hoort t trouwens wel steeds vaker. Echt jammer dat die testen niet meer zo goed zijn als in 2011/2012!

8. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Tweede streep was zeker weer zichtbaar ;)
    Weliswaar lichter als die van gister ochtend, maar dat kan ook weer verschillende redenen/oorzaken hebben ;)

De test van gister ochtend bijv. was gedaan nadat ik echt super lang en super diep heb geslapen zonder ook maar iets te drinken voor t slapen gaan.

9. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    spannend hoor!!!!!!!!!

10. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Dat is t zeker ;)

11. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Vanmorgen ook mn arts gesproken.
    Ik moest uitgaan van de positieve testen, die strepen staan er niets voor niets en volgens haar ben ik gewoon zwanger.

Helaas had mn gevoel wel weer gelijk dat ze absoluut niet mee willen werken aan t hcg prikken... t zh hier doet daar echt altijd zo mega moeilijk over.
    Ze heeft wel al n eerste echo ingepland, maar daar heb ik voor nu natuurlijk nog niks aan...

Zo meteen nog maar n keer de huisarts proberen te bellen. Die was toen straks moeilijk bereikbaar. Neemt er eindelijk iemand op, vraagt ze of ik nog n momentje heb. Ja is goed hoor... 4 minuten later hang ik nog in de wachtrij dus toen maar opgehangen. Zo nog maar eens proberen te bellen...

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry, ik zie hier amper een streep op. Dus ook weer lichter dan gisterenmiddag.
    En toen had je ook hele waterige urine.

Als het van een eisprong/lh is, kloppen je testen wel.
    Duidelijke streep die binnen 2 dagen afloopt en vervolgens weer wit wordt.
    Ik denk echt dat het van je ei is en niet van hcg maar alleen een bloedtest kan dat uitwijzen.
    Ik hoop dat je snel iemand te pakken krijgt.

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Oh Lovelymommy! Wat zie ik nu toch weer!
    Wat een spanning meid!

Aan mij heb je even helemaal niets maar wilde je een hart onder de riem steken. Knuffel en ik duim voor jullie meid!

P.s. Hoe is het me de moestuin? :D

14. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Lief meis! Dank je wel!

Moestuin ligt grotendeels helemaal stil ;) mn kas in met de eerste beste storm helemaal kapot gegaan :(

15. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    K snap eerlijk gezegd echt niet dat je het steeds maar op een eisprong kan gooien.... (niet alleen in dit topic ;) )
    Ik weet heel goed dat deze testen kunnen reageren op lh, maar niet zo duidelijk. Althans bij mij niet. Heb t bewust al vaker uitgeprobeerd omdat ik t hier al met regelmaat las.

Deze test is absoluut niet lichter als die van gister middag, maar juist donkerder.

Mijn nod hield ik tussen de 2 en de 5 juli ivm de deca, maar 3 juli is mijn officiële nod. T blijft nog even spannend. Strepen staan er duidelijk op is geen twijfel over mogelijk ;)
    Jammer dat jij ze niet kan zien.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik blijf over een eisprong spreken omdat ik dat helaas heel vaak heb gezien met deze testen. Ook icm het verloop van de streepjes.

Ik zie idd amper een streep. Ik zie pok niet dat hij os opgelopen.
    Vergeet niet dat jij ze in real life naast elkaar kan leggen en ik (wij) het met foto's en slechte upload kwaliteit moeten doen ;).

Misschien de testen eens onder elkaar leggen (alle 3) en 1 foto maken en die hier plaatsen.
    Dat kijkt gewoon makkelijker mee.

Tuurlijk hoop ik dat je zwanger ben en de mmm nogmaals kan verslaan (weet zelf hoe zwaar de mmm is), maar jij vraagt om hulp/meningen en ik zie het momenteel anders dan de andere meiden die hier gereageerd hebben vandaag.
    Als dat niet mocht dan had je dat er ff bij moeten melden :)

17. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Tuurlijk mag je jouw mening geven, anders had ik t hier niet geplaatst ;)

Als k straks weer thuis ben zal ik ze eens onder elkaar leggen :)

18. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar de testen allemaal opgedroogd en onder elkaar gelegd op de foto!!! :)
    Balen dat het zkh niet wil meewerken aan HCG prikken...

19. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Heb je al een foto van je rijtje, ben ook benieuwd. :)

20. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sorry, hele drukke dag achter de rug...
    Hierbij de foto. Blijft alleen wel mega balen dat de upload kwaliteit hier bagger is.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina