Jullie hulp nodig...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovelymommy84, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik vond t ook altijd erg raar hoor dat t kon. Maar heb t zelf rond eisprong al eens uitgetest of die van de kv daar op kunnen reageren en dat blijkt echt zo te zijn.

Maaaaar dan reageren ze niet zo duidelijk hoor.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

HCG bestaat deels uit veel LH, dus zo vreemd is dat niet.
    Meerdere vrouwen hebben hier een lichtpositieve Kruidvat 2 voor 5 euro gehad rond hun eisprong.
    Jane heeft zelfs een positieve CB Digitaal gehad rond haar eisprong!

Dit was even offtopic TS, sorry.
    Misschien toch een vmk gehad TS? Want je ei is het dus niet geweest en de testen moeten dus ergens op gereageerd hebben.

3. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Geeft niks Be Happy ;) ben niet zo moeilijk hoor.

Er is zeker wat gaande geweest. Mijn ei is het gewoon echt niet geweest zoals ik vanaf t begin af aan al aan heb gegeven.

T rottige is alleen dat t mijn vermoedens wel weer bevestigd dat er iets gewoon niet goed is of goed gaat. Nadeel is dat de artsen in mijn zh geen verdere onderzoeken (meer) willen doen. Ja als ik nu weer ICSI had gehad en t zou mislukken of mis gaan dan waren ze wel bereid om toch maar eens verder te gaan kijken... kostte me wel enorm veel pijn en moeite om ze zo ver te krijgen...

Wat dat allemaal aan gaat is ons zh volgens mij echt de meest minst meedenkende hier in de omgeving.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wat balen meid.

Zit je nog wel in je icsi poging (doorgegaan met deca??) Of moet je nu opnieuw beginnen?

5. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Nee ben niet door gegegaan met de deca. Moest per direct stoppen dus heb dat ook gedaan. Ook al kon t evt geen kwaad voor mn gevoel was t gewoon niet goed om evt wel door te gaan. Dus na t weekend ga ik de arts bellen en dan beginnen we weer op nieuw... Maar wil wel even weten wat zij nu denken en zeggen. K roep al die jaren al dat er eens verder gekeken moet worden dan dat hun neus lang is maar mee willen werken kennen ze hier niet.

Gelukkig staat mn huisarts achter me en die wil wel mee werken en raad ook extra onderzoek aan. Ik had gevraagd of ze niet eens een laparoscopie konden doen. Maar dat wou de arts niet omdat daar te veel risico's aan zouden zitten.

Om even t verhaal kort te maken; ze hebben bij mij nooit verder gekeken/onderzoeken gedaan dan alleen maar bloedprikken.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Oh ok. Misschien moeten ze eens kijken naar je progesteron waarde na eisprong. Als die niet goed is kan een innesteling hierdoor tegen gehouden worden of niet goed worden volbracht (biochemische zwschap).

Dit kan dan worden opgelost door het gebruik van utrogestan na de eisprong.

7. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik zal die gegevens er eens van op vragen want daar hebben ze al wel eens op geprikt.

K wil jullie wel allemaal bedanken voor jullie berichtjes, reacties etc ;)

Deel Deze Pagina