lieve dames , wij zijn van plan om binnekort te starten aan onze kinder wens maar moet eerst naar de neuroloog ivm mijn medicatie van epilepsie voor af te bouwen nu slik ik ook nog minulet redelijk lichte pil , maar nu is deze keer mijn menstruatie ttotaal anders dan normaal , normaal standaard al 8 jaar op vrijdag menstruatie en dat moddert zo door tot de donderdag erna , nu pas zaterdags menstruatie 2 dagen smorgens redelijk bloedverlies maar savonds niks meer .nu op dinsdag helemaal niet meer ongesteld ??? wat denken jullie wat moet ik doen een test of niet weet niet goed wat ik moet lieve groetjes .
ja, we hebben seks gehad met de anticonceptie , maar ik vraag me af is de test dan ook waarheidsgetrouw ? alvast bedankt voor jullie reactie
Als je een streepje krijgt en dus een positieve test dan ben je zwanger! Dat zal er niet komen als je niet zwanger bent. Wat wel kan gebeuren is dat de test negatief is maar je daarna wel zwanger bent (omdat je hem te vroeg gedaan hebt.)
ok dank je wel toch zometeen maar ff een test halen , kan ik die dan ook gelijk doen of moet dat echt met ochtendurine want het zit zo moet anders vanavond me pil weer terug innemen ,phoe beetje chaos zeg maar hier in me hoofd
OMG DAMES !! dik positief de test dikker kan de streep niet zeg maar ,maar wat nu iemand raad ik neem vanavond maar geen anticonceptiepil meer in en morgen maar dokter bellen voor bloed test voor alle zekerheid wat denken jullie of zal ik nog een test doen morgen ?klein beetje paniek maar ow zo heel erg gewenst !
Haha gefeliciteerd! Morgen de arts bellen en vragen wat te doen. Ik zou zowel huisarts als neuroloog bellen!
Zou de pil idd niet innemen. Als de test nu al zo duidelijk is, is een bloedtest overbodig. Wel zou ik contact opnemen met je arts ivm de medicatie. Gefeliciteerd!
bedankt dames ,me mannetje weet nog van niks die komt zometeen thuis van zijn werk hihi ben erg benieuwd naar zijn reactie was eigenlijk nog niet echt nu de bedoeling maar binnen een paar maanden pas maar ja ach wel heel blij dat het zover is , zoveel verschillende gevoelens momenteel ik weet niet wat ik moet doen , denken pff hihi
nou hij was erg verrast !! vandaag konden we niet meer bij de dokter terecht morgen 11 uur bloedprikken en morgenavond uitslag . testte vanmorgen nog een keer en die was negatief ???!!! erg raar ik weet het niet goed meer nu morgen maar ff afwachtte
Kun je misschien foto plaatsen kunnen we oordelen.. en misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg...
ik heb de test weg gedaan met de clearblue blijft het maar een uurtje erop staan maar de stick die erin zat die had een dik blauw streepje en een heel licht gekleurd streepje en dat was een paar uur later zeg maar morgen zekerheid bij de dokter nog ff spannend
snap er helemaal niks meer van in totaal 3x getest 1x 1e keer zwanger en de andere 2 niet zwanger iemand hier ervaring mee wat moet ik nu verwachten ??