Druk rond eisprong bij vriend, geen opwinding... HELP!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elfi, Aug 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    Pff even mijn hart luchten hoor!

Wij zijn sinds november vorig jaar bezig om zwanger te worden en seks is sinds dat moment echt vervelend!
    Het loopt gewoon niet en het is alleen maar lastig!

Mijn vriend heeft gesprekken gehad bij de seksuoloog, waar hij/ we allerlei opdrachten kregen. Na een aantal maanden ging het weer goed en werd er tegen mijn vriend gezegd dat de gesprekken gestopt konden worden.
    Nu een aantal maanden later begint het weer opnieuw.... zwanger worden geeft bij hem zo'n druk, dat het niet meer lukt. Hij heeft geen tot weinig seksuele gevoelens meer, geen opwinding. Ik probeer van alles, maar niks werkt!
    Hij heeft is zijn hoofd dat hij de ander halve week na mijn menstruatie 'MOET' presteren en ik krijg dat niet uit zijn hoofd!
    Hij wil heel graag kinderen (misschien is hij er wel drukker mee dan ik) en heeft de druk ook heel hoog gelegd. Als hij mensen ziet, die hij van vroeger kent, die kinderen hebben wordt hij jaloers. Hij is bang dat hem nooit gaat lukken.
    Hij MOET van alles van zichzelf. Willen, liefde en lust zit er niet meer in...
    Gister avond was hij zo overstuur... :(

Ik weet echt niet meer hoe ik hem kan helpen en het gevoel kan geven dat hij niet hoeft te presteren, maar dat hij gewoon kan gaan genieten en ontspannen.

Heeft iemand dit mee gemaakt? Of heeft iemand tips voor mij?

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

Mar 30, 2015
    1,305
    406
    83
    Is het een idee om hem niet meer te vertellen wanneer je ovuleert?
    Mijn vriend en ik zeiden het woord ovulatie, eisprong en baby niet rond die tijd:D En als ik dan een positieve ovulatietest had dan trok ik wat mooie lingerie aan of wonden we elkaar op een andere manier op. Bij ons hielp dat de druk iets van de ketel te halen;)

Voor deze ronde zou ik zeggen, trek lingerie aan en verras hem. En heb het niet over ovuleren en babies;)

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meiske toch heel herkenbaar hoor ;)
    Wij waren wel iets langer bezig, maar heb een man met een laag libido en toen helemaal want ik ben ook nog stewardess en dus moest het gewoon echt gebeuren op bepaalde dagen!!! Anders was kk weer niet in Nederland.
    De oplossing voor ons; ik verleidde hem, zei niets meer over positieve ov testen en vroeg als ik hem verleidde of hij liever 'anders' wilde. Dan was er geen druk want weet je wat wij deden; zelf inseminatie als hij geen zin had. Klaar komen in een schoon urine potje, laten vervloeien, speciale spuitjes die het sperma op zogen en hoog bij mij inspuiten en even blijven liggen....
    Dmv iui en deze techniek (plus vrijen rond ov) deze maand wel zwanger geworden....
    Geef het een kans.
    Ik ben nu 7.3 zwanger en hoop dat sex ooit weer wordt wat het was want nu heeft ie weer geen zin omdat ik zwanger ben 😂 bang dat het kwaad kan (2 miskramen gehad)
    Dus sex is gewoon een ding hier in huis....
    Succes meid

4. Meca

Meca Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,642
    276
    83
    Luizen plukker
    Misschien toch weer een afspraak maken bij degene die jullie de vorige keer geholpen heeft. Als je vriend dit ook wil.

En er misschien voor zorgen dat hij niet weet wanneer je ongesteld bent. Zo kan hij ook niet uitrekenen wanneer je ovulatie is.
    Snap dat dat laatste lastig is als je beide de wens hebt en je weer ongesteld wordt.
    Heel veel succes!

5. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik ga eens kijken wat ik kan doen met de tips die jullie geven :)

@Freddel
    Ik probeer het zo min mogelijk over deze dingen te hebben, maar hij is heel erg alert hierop! Kan er bijna niet langs heen!
    Ik ga maar eens snel nieuwe lingerie aanschaffen dan ;) Hopelijk helpt dat een beetje.

@Meissie1001
    Pff jullie hebben helemaal veel meegemaakt daarin! Wel heel fijn dat je nu zwanger bent en hopelijk blijft hij plakken! Ik duim voor je!
    Maar moeilijk is het wel hoor! Sex is bij ons ook echt een ding (al vanaf het begin)!
    We hebben idd al afgesproken dat ik de gene ben die initiatief ga nemen en hem ga verleiden. Ik zeg deze maand ook al niks meer over ovulatietesten... en hij vraagt er gelukkig ook niet naar. Mijn testjes zijn nu wel bijna positief, dus ik hoop dat ik hem nog kan verleiden deze paar dagen. Vraag me af of het gaat lukken, omdat hij zo overstuur was de laatste keer. Maar ik ga me best doen! En anders is er wel een volgende maand!

@Meca
    Ik heb dat al voorgesteld, maar hij wil niet meer. Hij wil het zelf oplossen deze keer.
    Ik probeer nu al zo min mogelijk te zeggen over menstruatie, eisprong enz.

6. EsssieS

EsssieS Actief lid

May 1, 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ik zou zeggen: zelfinseminatie! Dan kan je gewoon nog vrijen voor je plezier en is de druk er af.
    succes

7. twins2009

twins2009 Bekend lid

Nov 10, 2012
    563
    2
    0
    Als het hem lukt om wel in een potje te presteren dan zou ik dat doen. En dan alleen vrijen als jullie zin hebben. Ik heb sinds december hetzelfde verhaal met mijn man. Alleen is hij wel opgewonden en vrijen we ook. Het blijft bij hem hangen. Soms tot 4 keer toe dat er geen orgasme komt. Wat ik ook doe, wat ik ook uit de kast trek, het lukt dan gewoon niet. Dit is trouwens niet alleen op vruchtbare dagen, maar op alle dagen. Alleen op de dagen dat hij begint dan lukt het soms. Ik heb ook potjes en spuitjes klaarliggen als het op de gewone manier niet lukt. Alleen is het tot nu toe ook nog niet gelukt om een potje te vullen.

Succes en ik weet hoe frustrerend het kan zijn.

8. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    @twins2009 en @essieS

Dank voor jullie reactie! Maar hoe werkt dat precies? Wat heb je precies nodig enzo? Spermacellen leven toch maar heel even als ze buiten het lichaam zijn?

Na dit berichtje toch nog wel 2 keer gelukt... op de avond dat de ovutest positief was en 2 dagen daarna. Zou dan toch kunnen dat het raak is toch?

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik zal voor je duimen! Je maakt nog zeker een kans 😄

10. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Jw hebt schone urine bakjes nodig en spuitjes (op internet per 100 te bestellen van 5ml voor €10,- ongeveer)
    Manlief komt klaar in bakje, je houdt t warm tussen je benen (vervloeien noemen ze dat) en na 10min zuig je het op met spuitje en breng je hoog in je vagina in en blijf je zo 15min liggen.
    Een kind kan de was doen ;)
    Sperma leeft gewoon buiten het lichaam hoor anders zouden stellen die met iui en ivf zwanger worden dit ook niet kunnen worden he ;) succes

11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,706
    444
    83
    Female
    Zo herkenbaar!

Ik ben gestopt met vertellen wanneer mijn eisprong was, toen we nog alleen ovulatie inductie hadden.
    Heb net als sommige andere vrouwen hier ook zelf-inseminatie gedaan om de druk eraf te halen. Werkte super goed!Zo was de rest echt voor plezier.

Nu hadden we IUI en dan insemineren ze ons sowieso haha, we hebben ervoor en erna nog wel zelf gevreeën.

Sander zegt: Zorg dat hij weet dat je de seks ook echt fijn vindt en het niet alleen gaat om kinderen proberen te krijgen. Verder vult hij dat aan met 'en dus ook niet alleen in die 2 dagen rond je eisprong' :p Praat erover.

Share This Page