Farmville buren dan Wie o wie speelt er nog meer Farmville en wil buren worden? Ken namelijk niet zoveel mensen op facebook en degene die ik er ken spelen het vaak niet. Dus vandaar de vraag of hier nog meer verslaafden zitten die ook buren nodig hebben? Gr. Yvette
bij spelletjes staat een heel topic hier over staan ook hele lijsten met namen die buren zoeken en je kan jezelf er ook bij zetten waarschuw je het is heeeeel verslavend
Hier is al een topic over, misschien kan je hier wat buurtjes plukken... http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/173470-farm-ville-op-face-book.html
Hi, heb ook net FV ontdekt, erg leuk! Kan nog wel wat buren gebruiken... haha... Dat andere topic is trouwens gesloten (was te lang geen activiteit). Zat net even te kijken. Maar we kunnen natuurlijk hier verder gaan? @Yvette, wil je wel uitnodigen hoor Pb me anders even voor je facebooknaam
had inderdaad met de zoekfunctie dat topic gevonden maar die is helaas al gesloten vandaar een nieuw topic! @Rosao: je hebt een PB.
Haha, ik heb ook weinig buren. Doe het inmiddels niet zo vaak meer, duurt me te lang. Doe nou meer Frontierville.
Hoe werkt frontierville? Heb het even bekeken, maar sprak me niet zo aan. Vind het alleen wel jammer dat je bij fv zo veel geld nodig hebt voor dingen. En dan vooral dat fv cash wat je bijna nooit krijgt (heb er nog geen patroon in gezien).
Het is de bedoeling dat je wat op gaat bouwen. Je hebt bepaalde doelen zoals bijvoorbeeld een huis bouwen etc. Ik vind het persoonlijk leuker dan fv.
Hallo meiden, hier ook een groot fan, tegenwoordig wat meer frontierville, wat ik iets leuker vind maar farmville speel ik ook nog steeds wel. Beetje verslavend he
Hoi, hier ook een Farmville speler! Heb nog maar 1 buur haha dus iedere buur is welkom! Yvette, Rosao en Jojo je hebt PB voor toevoeging .
Hier ook een verslaafde! Alleen ik was te laat met het oogsten van mijn aardbeien, dus ik heb wat unwither spul nodig, hahaha! Stuur maar pb voor als je me wilt toevoegen!
Je kunt ze dan toch gewoon omploegen? Heb het nog maar 1 keer gehad. Zag idd wel dat unwitherspul, maar wist niet wat het was Ik stuur je een pb
Ik zie dat de link ook als is doorgegeven in dit topic, met de verwijzing naar het al lopende topic. Je kan in het lopende topic je verzoek plaatsen. Deze doe ik dicht. Elvira