Wij gaan voor t 2de jaar oud en nieuw vieren in de efteling met t gezin. Kids smiddags slapen en dan van 19 uur tot half 1 naar de efteling
Dit haha je wilt niet weten hoe spannend het hier kan wezen We zijn 5 jaar bij elkaar en het eerste x waren we net bij elkaar en vierden we het in een wijk in Meppel.. hebben ze elk jaar 1 grote vuurbult, super gezellig!! de hele buurt staat er dan omheen. 2e x; bij onze buren waar we nu eigenlijk geen contact meer mee hebben 3e x bij mijn ouders 4e en 5e x waren mijn ouders hier altijd wel super gezellig! En nu... komen ^^
Gewoon burgerlijk!! Zoals elk jaar ben ik de avond alleen en ligt mijn man tot 22:00 op bed. Wij zijn in de 8 jaar dat wij getrouwd zijn 1x weg gegaan 's nachts want het was hier oersaai. Het begint hier nu in de straat wel gezellig te worden, maar meestal zijn wij gewoon met z'n 2én thuis (en de kinderen)
Poeh, heb ik nog geeneens over na gedacht.. Waarschijnlijk gezellig bij vrienden borrelen (of hier) en dan daarna het feest in en dan doe ik net alsof ik weer 20 ben
Blegh ook zo'n ding, wij vierden het al een jaar of 4/5 met mijn zus en zwager. Maar dat gaat niet meer. Ik denk naar een vriendin als ze nig niet bevallen is, en anders samen thuis. Wordt een rare jaarwisseling.
Uhh.. Gewoon lekker thuis, denk ik. Maar in ons dorp is het rustig hoor. Bijna geen vuurwerk.. Jammer voor ons (een beetje dan) Maar fijn voor de honden.
Tsja...voor of na kids, wij hebben altijd gezegd hier thuis, vanaf een uur of 18, eet mee of eet niet mee, wees welkom en feest mee. Was altijd vol huis en gezellig, vond er ook niets burgerlijks aan aangezien we de grootste lol en gezelligheid hadden Dit jaar word het eerste jaar dat we dit niet doen, waarschijnlijk lekker kalm met zijn tweetjes, genieten van leuke tv momenten. (burgerlijkkkkk)
Inderdaad. De kades en 't vuurwerk zijn écht wel de moeite. Het eerste jaar dat we samen waren gedaan . Eerst eten bij vrienden, dan richting de kade en daarna met zijn allen eindigen in een discotheek. Het helpt wel dat wij Belg zijn en maar 20 à 25 kilometer van Antwerpen wonen. Hier in de stad is 't overigens ook elk jaar groot vuurwerk ... 1 keer gedaan, maar dat was me toch écht te druk (teveel mensen op een kleine markt).
Ik denk niks. Heb zin om nog eens aan de serie lost te beginnen, misschien zoveel mogelijk afleveringen achter elkaar kijken? Fles bruiswijn openen, 300 x gaan plassen. Snacks in de frituurpan gooien die ik nog eens moet zuivermaken, laatste keer dat we die gebruikten was met het vorig nieuwjaar Misschien komen vrienden langs, misschien niet. Oms boeit het eigenlijk niks. Vanaf dit jaar word sinterklaas denk ik heel leuk dus daar kijk ik meer naar uit en ons zoontje word 4/1 jarig. En nog kerst ertussendoor. Nieuwjaar dus lekker rustig. Vriend werkt in een winkel dus december is heel erg druk, hij is dan gewoon blij dat hij een dagje extra weekend heeft
Niks. Mijn kinderen zijn dit jaar bij hun vader.dus ga vroeg naar bed denk ik! Ik word vanzelf wel wakker van het vuurwerk.
Wij blijven ook thuis. Mijn schoonvader komt hierheen. Ook komt mijn oma en mijn oom naar ons. Gezellig hapje drankje. Gewoon rustig aan. Kleintje gewoon in bed , dochter mag op blijven net als vorig jaar.
Wij blijven al jaren thuis, eerst voor de hond en nu ook voor de kinderen. Wij sjouwen niet met ze in de avond /nnacht. Datvind ik zielig. Om 12 uur elkaar een dikke kus geven en dan vuurwerk kijken. Op tijd erin want zoon is gewoon rond 6 uur wakker.
Ech nog geen idee. Afgelopen 2 jaar met z'n 3tjes thuis geweest en het jaar daarvoor heb ik gewerkt. Wil nu wel wat gaan doen. Wat dan? Geen idee nog.
Gewoon thuis met ons 4tjes. Kunnen de kids in hun eigen bedjes liggen. Mochten ze wakker worden van het vuurwerk (zou dan voor het eerst zijn, tot nu toe altijd doorheen geslapen), mogen ze even kijken. Verder de salontafel vol lekkere hapjes en verschillende soorten oliebollen. Wijntje en om 24.00 uur champagne. Vorig jaar waren mijn ouders bij ons. Dit jaar gaan ze naar mijn jongste zusje. Lekker burgerlijk TV kijken met een Oudejaarslot onder handbereik
Dit is ook onze reden. Hond vervangen door kat . Voor de rest hetzelfde. Finley is bij ons de vroege vogel en rond 0630 uur weer wakker.