Wij hebben totaal niks met oud&nieuw, blijven dus lekker thuis. Lem slaapt er al 2 jaar doorheen Liv ook vorig jaar dus ik hoop dat ze dit beide dit jaar ook weer doen. Vorig jaar sliepen we om 23.00 uur
Nog geen plannen! Een echt NYE-feest sla ik over, vind dat zo overdreven blij. Niks voor mij Veel gezelliger om met vrienden uitgebreid te tafelen en om 12u het nieuwe jaar in te knallen met wat vuurwerk
Wij hebben open huis. Al jaaaaaren! Familie, buren, vrienden..iedereen is welkom. Zo zitten wij zelf niet met kindgesleep te kijken. American style, iedereen neemt iets mee..drankje, hapje etc en indien nodig een eigen stoel hahahahahaha. We kijken ik hou van holland *hoezo burgerlijk* kletsen samen, kijken filmpjes, doen spelletjes, middernacht gaan die gave concerten op die er altijd snachts op zijn. Er gaan fakkels in de tuin, dit jaar gaat de vuurkorf ook aan bij goed weer. Iedereen doet(mits kan) iets in de pot voor een beetje vuurwerk. En hooguit 3uur liggen we in ons nest. Want onze kids doen niet aan uitslapen hahahahahahaah. Zo doen we het al een jaar of 5 en dat bevalt ons onwijs goed!!!
Hihi t is ook wel heel magisch om daar dan lekker rond te lopen hoor. Daarom ook dit jaar voor de 2de x natuurlijk. Wij vinden de sfeer zoveel leuker dan gewoon thuis bij familie dat we gewoon weer met t gezin op een speciale manier willen vieren dus vandaar deze keuze
Hier komen vrienden, familie en buren langs. Altijd gezellig Maar verder rustig aan, wij hebben de avond er voor een feestje en oudejaarsdag zijn we altijd redelijk verrot
Zal eens kijken Vervelende is dat je met zoveel kleine kinderen ook niet zegt tegen al je vrienden, kom gezellig bij ons. Ze gaan die kleintjes nooit meenemen, en terecht natuurlijk.
Wij gaan naar vrienden. Meestal nodigen we de vriendengroep bij ons uit maar nu hebben zij een baby en willen zij graag thuis blijven. Soms kan ik ze over halen tot het spelen van spelletjes.. anders wordt het saai voor de buis! 😉
We zeggen elk jaar dat we óf met kerst óf met oud en nieuw op vakantie willen, lekker met zijn vieren weg. Maar we doen het tot nu toe nooit. Meestal zetten wij ons huis open, voor iedereen die nog geen onderdak heeft Soms nodigen we mijn mans vrienden allemaal uit, soms mijn familie, mijn mans familie of mijn vriendinnen. Soms een aantal tegelijk, als ik weet dat mijn ouders alleen zijn met oud en nieuw, en mijn vriendinnen zijn bij ons, dan komen mijn ouders ook. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Sinds dit jaar wonen we in een heel klein huisje, dat over een paar jaar heel groot gaat worden, maar op dit moment passen er 8 mensen in de woonkamer en dan is het vol. Daarnaast ben ik dan 35 weken zwanger, en heb ik besloten niemand uit te nodigen. We zien wel, als we ergens uitgenodigd worden doen we dat misschien, of misschien boek ik stiekem wel gewoon een huisje ergens, laatste keer met zijn viertjes, lijkt me ook wel wat
Ik ga, zoals elk jaar, naar mijn ouders toe. Zij zijn er nooit met kerst, dus oud&nieuw is het enige moment dat ik een feestdag met ze kan vieren.
Ik wil beginnen met het vergeten van oud en nieuw van 2013, dus wat mij betreft lig ik dan te bevallen of ben net bevallen. Dan geniet ik gewoon van ons gezin van 5. Zo niet, dan ben ik die dag 40 weken, dus dan zal het gewoon lekker thuis worden met met mijn gezin van nog 4. Veel knuffelen en om 0.00u vanuit onze dakkapel op zolder (2,5 bij 3 meter) genieten van het vuurwerk van de Efteling, waar wij vlakbij wonen. Maar in ieder geval met mijn gezin stilstaan bij 31-12-2013 en dan vooruitkijken naar een mooi 2015. En Michan, jou wens ik ook veel sterkte met die dagen. X
Hum.. 2009 was geloof ik .. Erg dronken haha 2010 net bevallen en 00:10 in bed 2011 gefeest bij pa en moe 2012 weer zwanger 2013 saai !! Saai en saai.. Bij pa en moe 2014 weer net bevallen...(een maandje) Als het goed is gaan we naar vrienden . en komt er een oppas
Leuk om jullie reacties te lezen, toch veel mensen die fijn thuis blijven of het niet te groots aanpakken. Ik hoop stiekem dat we nog 'gered' gaan worden door een leuk feest dat zich aandient.