Jullie Jongentje/meisje echo's?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door djezelf, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvdm

lvdm Niet meer actief

In mijn album de foto's van ons meisje.

Ook 1 vanaf de zijkant, net zoals de foto hierboven alleen zie je bij ons dus duidelijk een glad heuveltje ipv een balzakje met piemeltje!

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Volgens mij is dat ook overduidelijk een meisje ivdm... ben alleen altijd wel blij dat er bij staat wat wat is want ik ben daar heel slecht in haha...

Groetjes Nelleke

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zal van de week de echo van onze kleine meid plaatsen.
    Omdat deze al met 15 weken is gedaan gaan we volgende week nog een pret echo laten maken om toch nog even zeker te weten.
    Helaas lag deze eigenwijs met de 20 weken echo gekruist met de benen dus konden we nog niets zien.

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    [attachment=0:27x5cj8p]BABYVIEW_10.JPG[/attachment:27x5cj8p]

links en rechts een beentje, met daartussen een balzakje. Daarboven zie je nog net z'n pielemuisje :D

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Mijn foto's staan in mijn album..
    Volgens de echoscopiste 90 procent zeker een meisje...
    Ben benieuwd wat jullie denken..

6. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Wij hebben gisteren de geslachtsbepaling gehad.. zie foto.. is echt een meisje!!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    onze jongen

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en deze van onze 2e jongen

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Als men een jongetje ziet kan het geen meisje zijn. oftewel een piemeltje krimpt niet meer ineen naar een vagina.
    Als men denkt een meisje te zien kan het af en toe nog voorkomen dat de clitoris toch een piemeltje wordt. ik denk ook adt het ligt aan met hoeveel weken je de echo hebt. ik heb hem gisteren gehad en kon toch echt duidelijk een piemeltje zien. haha dat wordt dus geen meiske meer. als je denk ik met 19 weken een echo hebt dan kan de clitoris toch nog verder uitgroeien denk ik. hahaha klinkt misschien wel gek maar dat denk ik.

10. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Hier onze jongen :D

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem... wij wilden heeeel graag weten wat het wordt... Onze vk kon het niet met zekerheid zien gisteren... baby hield beentjes omhoog en armpje er voor... maar als ik hier die echo's van opzij zie bij de jongetjes zie je toch duidelijk een geslacht :) Hoe zie je dat dan nou? We hadden wel op de dvd een kijkje op de onderkant billetjes, maar daar zag je dus niks 'uitsteken' :)

liefs
    mamatoB

12. lvdm

lvdm Niet meer actief

Inderdaad kan het vòòr 20 weken nog een twijfelgeval zijn omdat de clitoris dan nog vrij groot is en een piemeltje klein. Bij onze echo's zie je heel mooi hoe die ontwikkeling verloopt.

Op de eerste foto (18 weken) zie je vanaf de zijkant de schaamheuvel met nog vrij dikke schaamlipjes en een clitoris die er nog iets uitsteekt. Bij de tweede foto (20 weken) zie je dat de schaamheuvel helemaal glad is. Duidelijk een meisje dus.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    [​IMG] onze zoon, nou ja als het goed is maar het was zo vaak in beeld dat het haast wel moet

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    [​IMG] onze dochter

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Pfff haha ik begin nu ook onzeker te worden door al die verhalen :)

Dat terwijl onze echoscopiste direct zag dat het een meisje werd. Ze bevroor het beeld ook en we zagen 3 overduidelijk witte strepen.
    Het gekke is dat ik het op dat moment ook direct zag, ik riep ook: Ja inderdaad een meisje!!! Kijk dan...3 streepjes!!

En ja, ik ga er maar vanuit dat het echt zo is, hahaha.
    Het is ook wel een troost dat onze echoscopiste 1 van de eerste echoscopisten van Nederland is en anderen ook opleidt tot echoscopisten.

Maar het lijkt mij ook wel zuur om na de bevalling ineens erachter te komen dat het geslacht anders is. Je koopt toch gericht kleding enzo. En dat terzijde......ik zou wel teleurgesteld zijn want ben zo blij met mijn meisje.

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Nou dames, ik benijd jullie dat jullie het weten hoor :) Onze hummel vond het niet nodig om zijn/haar beentjes uit elkaar te doen ...dus wij blijven in onwetendheid...

liefs
    mamatoB

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Je kunt altijd een geslachtsbepalende echo laten doen. Hier in Alkmaar kost dat € 35.
    Valt wel mee dus.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam

Hier is ons meisje

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid