Als je net gestopt bent met de pil en je bent daarna ongesteld zoals gebruikelijk (dus niet meer of minder, maar net zoals je had als toen je de pil nog slikte, kan je dan tegelijkertijd zwanger zijn?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik heel veel pijn heb van de ongesteldheid, en ik Ibuprofen slik. Maar mocht er toch een kans zijn als je ongesteld wordt, dat je zwanger bent, dan weet ik dat Ibuprofen schadelijk is. Ik vraag me dus een beetje af of het wel slim is om nu Ibuprofen te slikken...
Je kunt dan beter paracetamol slikken. Ibrupofen is inderdaad niet goed als je zwanger bent. Toch denk ik dat de kans klein is hoor dat je zwanger bent
Bedankt voor jullie reacties. Heb gisteren paracetamol genomen. Mag je tijdens de zwangerschap wel paracetamol trouwens of mag je dat niets slikken of iets anders?
Het beste is helemaal geen pijnstillers te nemen als je mogelijk zwanger ben, misschien kan je beter een warme kruik nemen als je zoveel last heb van je buik. En als je denk dat je als nog zwanger ben dan zou ik een test doen dan weet je het zeker. Als je niet zwanger ben dan hopelijk heb je meer geluk in de volgende ronde. Groetjes Jolie