Bij mij ook het omgekeerde! Mannetje is altijd al druk en gisteren was hij helemaal als een dolle aan het draaien, schoppen en slaan ..... misschien probeerde hij duidelijk te maken dat ik de kachel even uit moest zetten
Ik lig nu toevallig aan een CTG, omdat ik tegen de gyn zei dat onze uk zich met deze warmte rustiger houdt dan normaal. Maar het is hier heerlijk koel, dus Uk rommelt er lustig op los. Hij is in dagen niet zo actief geweest en ik krijg een hartfilmpje vanwege 'verminderd leven'
't Is ook wel extreem warm nu natuurlijk... Ik maakte me geen zorgen, totdat mijn moeder (verpleegkundige) ging hameren op dat ik toch echt wel even in de gaten moest houden hoe het met vocht vasthouden ging, (afgelopen dagen ineens 3 kilo zwaarder, van het vocht ws), want bla-bla-bla... Maar goed, vannacht was het hier ook druk zat, (raam wijd open en het tochtte heerlijk door ), dus uk heeft ook gewoon last van de warmte, net als ik
Ja, ons meisje is met dit weer ook een stuk rustiger! Vind het soms wel fijn, ff rust, want soms is ze ZO druk!!
Ja, ik geniet wat dat betreft ook even van de rust hoor, want normaal gesproken doet het meest van de tijd echt pijn! En zeker nu anderen het wel herkennen, kan ik er weer helemaal volop van genieten, van die tijdelijke rust
herkenbaar, hier is ukkie ook wat rustiger dan normaal. Normaal istie echt heel erg druk en afgelopen 2 dagen is dat wat minder. Ik voel hem wel hoor maar wat minder druk als normaal..Maar zo lang ik um voel vertrouw ik het wel.