Nou, ik kan ze alleen op vakantie kopen, maar de allerlekkerste chips van de wereld vind ik Atomic Tomato van Samboy in Australië. Goede tweede is de (Texas) Barbeque van Pringles (ook niet meer in Nederland te koop helaas. De Speciaal en Pickles van Croky vind ik ook wel lekker. En de black pepper and seasalt van Kettle Chips.
Ik eet eigenlijk maar 1 soort chips. De rest kom ik niet aan. Bolognese chips. Alle merken zijn wel lekker behalve Lays daar zit een rare bijsmaak aan.
Die goedkope simpele pindaknabbels (waarvan ook een kaasvariant is). En Dorito's (groen/turqoise zak).
Ik ben gek op popchops, helaas alleen in de usa te verkrijgen dus daar neem ik meestal een paar zakken mee. Hier in Nederland Lays paprika en cheese onion
De lays ovenbaked cheese onion en bugles Mmm lekker dan ben aant lijnen ( voor zo ver als dat het gaat)
dit heb ik misschien al 2 jaar niet meer gegeten, lees ik dit hier, begin ik te watertanden, ik zie het helemaal voor me, proef het, owww my god ik ga nu naar de AH, hier is ene tot 22u open! het ligt niet aan de zwangerschap hoor,...