Het grote '' Ik heb niets met het EK '' topic

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Zijn er nog meer mensen net zoals ik die helemaal niets hebben met het EK ?

Loop ik net in de supermarkt en mensen kunnen over niets anders praten dan het EK .. ;)

Ieder zijn ding natuurlijk maar ik heb er niets mee, het staat hier vanavond wel op omdat manlief en mijn zoontje willen kijken maar ik ga gewoon lekker op bed liggen met een heerlijk boek ofzo of lekker zpen :D ..

Nog meer mensen zoals ik ??

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ikke !! :p

3. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja hier nog 1 ..
    ik snap al die hysterie niet....

ik ga zo verplicht kijken want mijn man wil het zien...
    maar pff

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja ik ook, en gelukkig is mijn man ook voetballoos.
    Kan echt wel leukere dingeb bedenken vanavond :D :D

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    De hond heeft wel een oranje aloha slinger om.. Maar denk dat ik een mooie film op ga zetten. Manlief is er toch niet hihi.......

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ik heb er ook echt helemaal niets mee ! Ben ook blij dat mijn man het bij anderen kijkt straks :p

7. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Het is dat er allemaal oranje vlaggetjes in de wijk hangen, anders had ik niet eens geweten dat het EK weer begonnen is :)

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ìkke!! Verschrikkelijk!

Helaas gaan manlief en zoonlief als mannen onderelkaar (whahah) voetbal kijken, en ik, ben op de bank met een laptop te vinden, en worden hele lange weken

9. Trees

Trees Niet meer actief

Ik snap de hysterie rondom dat gehobbel achter een bal aan ook absoluut niet!

Manlief denkt er helaas anders over. Voor vanavond gaat hij fijn bij vrienden kijken, zodat ik lekker met mijn voetjes op de bank een filmpje kan kijken.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dit weekend is er ook nog f1! Help hoe kom ik deze dagen door.

Oke is wat overdreven, maar dat vind ik die heisa om voetbal ook

11. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ja, en ik irriteer me al de hele dag aan dat irritante getoeter rond me huis, van die luchthoorns ofzo..

12. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikke.. hadden vanavond een bbq+voetbal kijken.,
    nou heb met beiden echt nix.. dus ik blijf lekker op de bank!!

13. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het echt Zum Kotzen! Zou het wel leuk vinden dat Nederland (en dat is iets heel anders dan Holland) ver komt en eventueel de titel haalt, maar dat vind ik van alle sporten waar Nederland aan meedoet en goed in is.
    Die aandacht voor die overbetaalde mannetjes is echt te veel van het goede, maar toen Nederland wereldkampioen honkbal werd was het even een paar dagen aandacht (en geen gekkenhuis) en het was over. Ik wist niet eens dat het WK honkbal was, kun je nagaan. Of wat te denken van de vele titels die Nederland heeft gehaald met hockey, ook iets om trots op te zijn vind ik.
    Of het nou een wereldwijd populaire sport is of niet, alle sporten waar Nederland goed in presteert of aan meedoet moet evenveel aandacht krijgen. Maar het lijkt er wel op dat de wereld vergaat als we niet Europees kampioen mannenvoetbal worden. Echt daar is maar een woord voor.
    IDIOOT!

14. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hier ook, gaat wel aan voor mn man maar ik ga wel op de ipad ofzo :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig er bestaan dus nog wel mensen die net als mij niets met voetbal hebben. Zit hier in een oranje huis, in een oranje straat met op de bank een oranje man, schoonmoeder en kinderen.. en ik ben gewoon lekker saai in het blauw en kan niet wachten tot de wedstrijd weer achter de rug is ;)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahah hier ook, nou bbq, mn man zit buiten voor hem en mn zoontje wat vlees te maken, want is zo gezellig.
    Jaaaa heel gezellig, pfffff

17. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij in de straat gelukkig geen (al te) uitbundige versieringen. Hooguit twee huizen met iets van oranje. Aan het begin van de straat wat rood/wit/blauw/oranje vlaggetjes en slingers achter de ramen, en onze buren hebben een poster van het elftal achter het raam hangen. Dat laatste is wel grappig, want het zijn eigenlijk Sri-Lankezen :D

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb er ook helemaaaaaaal niks mee.

Man is werken vanavond dus hier komt Geen voetbal aan:D

19. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb er ook niets mee en mijn man al helemaal niets, gelukkig.
    Hij vindt het zo dom en zinloos om achter een bal aan te hollen en als je hem dan hebt, weer weg te schoppen om er vervolgens weer achteraan te hollen.

Hier lopen ze ook al de hele dag op die vuvulela's en met andere voetbaltoeters te toeteren.

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik moet zeggen dat ik er echt ook helemaal niets mee heb. Was vandaag in de supermarkt en zelfs de kassieres waren nog in het oranje verkleed. Het leek net mislukte carnaval als je het mij vraagt, sowieso al die oranje geklede mensen om van die herriemakende wapper feestvlaggetjes nog maar niet te spreken!

Nouja, voetbal interesseert me gewoon niet en vind het *blegh* dat je er overal mee geconfronteerd word, haha, dat klinkt wel heel zwaar geloof ik, maar vooruit! Manlief wil het hier wel kijken, ik vind het prima, hij kijkt het maar boven, of ik ga naar boven en daar tv kijken of hij kijkt het beneden en ik ga lekker computeren.

Liefs Hanneke.

Deel Deze Pagina