de cheese onion van de aldi. Alle gewone chips van de aldi vindt ik echt super lekker, nog beter dan lays waar de paprika natuurlijk ook heel goed is
Ik vind paprika chips van Lay's dan weer niet zo lekker. Daar zit sinds ze zonnebloemolie gebruiken een beetje rare smaak aan. Ik eet die alleen nog maar van Croky Verder Mama Mia's en Nibbits, en BBQ hula hoops!
Paprika chips! Vind eigenlijk alle merken wel lekker, maar die van Croky het lekkerst. En Doritos paprika, ook erg mjammie!
Doritos Nacho Cheese! Jam. Mijn favoriet van dit moment. Daarvoor was het Ketchup chips van Croky. Vind Paprika op z'n tijd ook wel lekker. En ik vind Doritos sweet chili ook erg lekker.
Ik kan door maag/darmklachten maar weinig vet verdragen, dus ook geen chips meer eten Laat staan chips met een smaakje. Lays baked bevat suiker en tja, dat verdraag ik ook niet. Maar! Ik heb een geweldige plaat gevonden waar je zelf vetvrije chips op kunt maken. Aardappeltje schillen, schijfjes raspen, zout erover, 5 minuten in de magnetron. Chips! Smaakt hartstikke goed, moet ik zeggen. Chipsmaker met Mandoline
nee, mijn all time favorite is wel de lays paprike superchips. Maar eigenlijk lust ik alles. Pringles hot en spicy, croky bolognese, jammie jammie. en dus de cheeseburger, was echt lekker!!!
Is het echt lekker?! Mijn oma mag ook geen vet eten, en zo loopt ze al-tijd het lekkers mis. Misschien is dit wat zodat zij zelf ook eens mee kan doen! Ik lig hier in bed, gedouched en tanden gepoetst,maar de zak ribbelpaprika chips van de appie roept me vanuit de kast! Leuk zo'n topic. Wat ik verder erg lekker vind is lays baked paprika, kaasvlinders,kaasstengels, bugles met smeerkaas en bolognese. Wat eigenlijk niet. En soms,heel gierig voor 30 cent, heb ik ineens zin in zo'n zakje met die kleine paprika frietjes hmmm
Meerdere soorten : - cheese union van Lays - wok en chili ribbelchips - dorito's de blauwe zak vooral, anders de paarse - 'pindakaaswormpjes' of 'kaaswormpjes' van Millies - wel meer smaken van Lays, alleen vind ik patatje joppie geen lekkere chips.
Hier ook wat favo's: * Doritos sweet chili (zwarte zak) * Bugles sweet chili Vroeger had je van Lays iets van cream and chives ofzo, reclame was met marco borsato...gut was die lekker zeg! Mis hem nog steeds
Mmmmm patatje Joppie is nu favoriet bij mij! Vroeger had je van Lays ( toen nog Smiths) pepper chips, ook erg lekker!
Ham kaas op nr1 Cheese union En paprika/naturel Croky of lays maar daar MOET een dipsaus bij anders vind ik die chips saai haha