balsamico vinegar van de aldi, croky bolognese, ketchup chips, spinners, ringlings en vroeger de bloopers (zo jammer dat ze niet meer te koop zijn)
Oh wat een slecht topic dit! Nu heb ik zin in chippies Ik vind de doritos cool americain en late night salsa echt lekker. De cheese onion van lays gaat er ook altijd goed in
Ik ben gek op chips, ik vind ook alles lekker, dus heb niet echt een favoriet. Mijn kat wel, zijn lievelingschips is paprika ribbels, en wokkels haalt ie zijn neus voor op
Doritos cheese, bolognese van Croky, cheese/onion van lays, Bugles van Smiths en nog vele andere, eigenlijk vind ik alle chips lekker
Burts Pesto Chips (die mijn Jumbo opeens niet meer heeft in het assortiment *huil*) Chio Bistrello Bolognese Chips ... en pindaknabbels
flavors - popchips! Popchips!! In Amerika heb ik me helemaal ziek gegeten aan de barbeque flavour en the garlic parmesan flavour. Als er IEMAND is die weet hoe ik er hier op het vasteland van Europa aan kan komen, dan ben ik je eeuwig dankbaar!