Aloha in Serignan Plage! Echt aan het strand en een superstrand voor kids! Erg leuk zwembad ook voor kinderen. Wij willen zeker weer terug!
Als ik op dit forum lees hoeveel NL'ers naar Le Serignan Plage gaan staat ie voor mij meteen op de 'nooit' lijst. Hier ook liefhebben van natuur, surfstranden en eenvoud.
Wij zijn nu 2 jaar naar Le Soleil Fruite geweest. Hele fijne camping met kleinere kinderen. Enige nadeel vonden wij dat er in de omgeving niet veel te doen is. Maar bij mooi weer heb je niet meer nodig dan de mooie camping!
Inderdaad heel mooi ! Zijn wij ook geweest, enige nadeel vond ik de steentjes in het pad, had lekker gras mogen zijn tussen de tenten lijkt me fijner met spelen voor de kids, maar inderdaad mooi zwembad mooie camping aardig personeel !
Ik vond dat er genoeg te doen was. Ok bij een aantal ben je wel een half uur of een uurtje onderweg maar wij hebben veel gedaan en nog niet eens alles gehad. Wij hebben dan wel oudere kinderen, misschien dat wij dan andere dingen zoeken
Wij gaan komend jaar voor de tweede keer. We vonden Valence erg leuk, daar is een heel mooi park met een treintje, draaimolen, dieren en een leuke speeltuin. We hadden een deal gemaakt met zoonlief, eerst voor ons even winkelen, als beloning naar het park. En naast de camping ligt een midgetgolfbaan.
Wij gaan hier heen: Domaine les Gandins Nog niet geweest, maar ik vond het er geweldig uitzien en de reacties op Zoover waren ook heel goed.
Wij hebben vorig jaar een heerlijke vakantie gehad in juni op Le Serignan Plage. We willen zeker nog eens terug!
niet zo zuidelijk, maar wel super fijne vakanties gehad met prachtig weer: * La cote de nacre (Normandie) * Les Alicourts (midden frankrijk, regio Orléans)
Haha dat dacht ik al, je had ook in een topic over die camping geschreven Wij zouden dit jaar dus gaan, maar helaas alles moeten cancelen.
Bedankt voor alle reacties! Wij gaan denk ik op zoek naar iets kleinschaligers, vind Domaine des Gandins er erg leuk uitzien! Maar ik weet het nog niet helemaal, we wachten sowieso nog even met boeken. Misschien wordt het ook nog wel heel iets anders, Texel ofzo
Het is zo persoonlijk maar wij hebben vorig jaar een geweldige tijd en prachtig weer gehad op camping Le Curtelet in Lépin Le Lac. Camping Le Curtelet Frankrijk Savoie, Lac d'Aiguebelette Waren er net voor/in t hoogseizoen. Mja wij zoeken dus geen massacamping, maar mooi uitzicht/bergen en kindjes voor dochter om mee te spelen. Ik vond zelf 2 weken op 1 camping wel ff wennen mja alles veranderd met kind he haha.
Anders is deze camping misschien ook iets voor je. Camping L'Ardèchois Kleinschalig, super service en midden in de bergen.