met ons trouwen hadden we all i need van air.. Enneh we wilden eigenlijk ook bon jovi met bad medicine, maar die draaide ie niet
Niet een bepaald nummer maar een aantal nummers van Coldplay die voor ons beide erg bijzonder zijn door wat we mee gemaakt hebben.
Een oudje: My world van engelbert humperdick en Alanis morissette head over feet. Wij openden ons feest met een jive op carlene carpenters i love you 'cause i want to
wij hebben ook geen liedje samen maar we trouwen deze maand en dus gaan we ons liedje van ons openingsdans promoveren tot ons liedje Labrinth feat. Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful - YouTube labrinth ft emeli sande- beneath youre beautiful
A thousand years vind ik ook echt prachtig. Jammer dat ik die nog niet kende toen wij gingen trouwen. Dit is een mooi nummer (muzikaal) wat we op de bruiloft draaiden bij binnenkomst geloof ik. Jurassic Park theme song. - YouTube En dit is een mooi muzikaal stuk wat we veel luisterden toen we net samen waren, herinnert me dus ook aan die tijd: Hans Zimmer - Kopano Part III - The Journey - YouTube Mijn man is niet van de lyrics in de muziek, ik vaak weer wel. Maar mijn man is wel heel muzikaal. En houdt wel van een goed stuk muziek.
Ik heb erover nagedacht ALS ik een liedje met mijn vriend zou hebben, zou het deze zijn: Satisfaction-Rolling Stones - YouTube Wij zijn namelijk nogal van het rollebollen Nee echt!
Onze eerste date was een huns en roses concert. Patience is echt ons nummer Maar we hebben ook to mutch love wil kill you van Brian may
Dit liedje is echt zo mooi!! Hier duurt trouwen nog even maar deze had ik ook voor als we gaan trouwen * zwijmel zwijmel * haha
Hmm..dat rollebollen is dan niet erg bevredigend als ik de tekst van het liedje mag geloven.. "I can't get no,satisfaction.."
Hier Did i tell you. Rebecca Lavelle Zo bijzonder dit verteld ons hele verhaal. Ups downs en karakters. Onze liefdes voor elkaar en voor Australië. Hebben het ook laten spelen tijdens onze huwelijksvoltrekking Krijg per direct nu weer een brok in mn keel...
Ons nummer is ook Alles is Liefde van Blof en verder Avond van Boudewijn de Groot werden beide tijdens ons huwelijk door het koor waar ik ook bij zing gezonden.