- tagliatelle met 4 soorten kaas -panini mozzarella tomaat -pizza -patatje champignon roomsaus -salade met heel veel feta kaas -cheesecake -brownies
Oke,,alle ongezonde troep,vooral chips,snoep,baklava,mc Donalds fish filet menu met sundae ijs caramel. Gourmetten zonder vlees-wel vis-,pizza van Domino's.
osso bucco à la Milanese (Italiaans stoofgerecht) met stip op 1. de tomatensoep van mijn mammie op 2. de andijviestamppot van mijn lief op 3. en ik lust veel dingen graag, maar om die nu allemáál op te noemen... krijg trouwens wel trek van sommige suggesties hier!
huis tuin en keuken grieks (is heel anders dan de gebruikelijke grill menu's hihi) dus gewoon wat we zelf maken
Soep! Alle soorten (behalve haaievinnesoep ) (Ik beperk me maar tot mn lievelingseten buiten de zwangerschap om... want anders ben ik over een half uur nog aan het typen )
gebakken krieltjes met rodebieten van hak zuurkool ovenschotel spaghetti hutspot macaroni zuurkoolstampot gebakkenaardappelen met kapucijners er door heen. aardappelschijfjes in de frituur maar stip om nummer 1: patat met frikandel speciaal!
Mijn lievelingseten: -frietjes en alles wat daarbij hoort -chinees -italiaans zoals pasta en pizza enz enz Vind zo veel lekker.
- pizza van dominos (pan pizza margarita) - tajin met gehaktballetjes in tomatensaus - Roti met lamsvlees, jammieeee