Deze namen zijn bij mij favoriet, misschien zit er ook een mooie voor jullie tussen?: Gioia (Italiaans voor vreugde, juweel) (spreek uit als djooja) /Joya/ Joy Kayra (geschenk van een zeer dierbare) / Kaira(zon, troon, puur) (spreek uit als kaajra) Didem (mijn oogappeltje) (klemtoon op de tweede lettergreep) Dilara (geliefde, liefde) Dilay Ilana (zonneschijn) Ilay (licht) Aliza (vreugde) Amani (vrede, wensen) Bibiche (schatje) Felisa (gelukkig) Feyza (spreek uit feejza) (wijsheid, gelukkig etc.) Fiorenza (bloem, bloeiend) Flora (bloem) Giada (jade, edelsteen) (spreek uit als djaada) Ilayda (waternimf) (spreek uit ilaajda) Isaura Kaia (zee) Lara Livia (geliefd) Lyra Malu (vrede, tevreden) Mare (zee) Marize Noa (vrij, vrijheid) Oriana (van goud) Serena (helder, opgewekt) Skye (vleugel) Solange (plechtig, engel van de zon) Talia (ik leg de klemtoon op de i)/ Thalia Tara (ster) Tullia (vredig) Valentina (krachtig, gezond) Veel succes!
onze namen: Lott Ise Nouk Marée Jonne Lon/Lonne Zara/Liza Mara Linne Demi Ben stiekem wel benieuwd wat die 2 namen zijn....
Meis, ik denk dat als jullie steeds weer op deze twee namen uit komen, dat het dan ook een van deze twee moet worden. Ik heb dat zelf ook, wat ik ook ga bedenken, ik kom altijd weer op dezelfde namen uit. Geen enkele andere naam haalt het bij de namen die nu favoriet zijn (en dat geldt bij ons vooral voor jongensnamen - onze jongensnaam staat al vast voor een evt derde). Als je steeds op deze namen uit komt, denk ik zeker wel dat je ze leuk genoeg vind en dat ze bij jullie passen. Ik denk dat ik weet welke naam je bedoelt met 'word de naam niet te populair nu', maar dat vind ik een prachtige naam en ik zou er niet om die reden níet voor kiezen, zeker niet als jij de naam in jouw omgeving nog niet tegen bent gekomen. Heel veel succes met het kiezen van de juiste naam. Het is heel moeilijk, maar je moet denk ik kiezen voor een naam waar jullie je goed bij voelen, en ik denk dat dat een van deze twee namen is die jullie nu ook steeds in je hoofd hebben.
Ik noem allemaal namen die ik zelf niet ga geven omdat ik al mensen in mijn omgeving heb die deze naam dragen, maar voor andere mensen misschien best ok: Josephine Florine Emma Sophie Victoria Sarah Philippine Florentine Juliette Julie Amelie Helene
Leuk lijstje!! ipv Loïs, Lois en mijn top 3 staat er tussen Ben nieuwschierig naar de naam van jullie meisje, jij bent bijna uitgerekend zie ik! Spannend en veel succes!
Mooie namen, de naam van m'n dochter staat er ook een keertje tussen! Favorieten van ons waren (en zijn nog steeds hoor): Feline, Lynn, Ise, Mare, Noëlle, Romée (of zonder streepje op de e) en Nine.
Ja leuk lijstje he haha! De 1e is de naam van onze oudste, de 2e naam van de volgende Dankje en jij succes met beslissen, heeft bij ons ook LANG geduurd...