Kan ik toch te laat zijn deze ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MarjoleinART, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Hallo meiden,

Ik zit even met het volgende. Mijn cyclussen zijn best regelmatig, ze zijn tussen de 24 en 26 dagen. De laatste maand zou ik na een cyclus van 24 dagen op 11 juni ongesteld moeten worden. Ben dit niet geworden en met een licht positieve test op woensdag heb ik eveneens op die dag een hele vroege miskraam gehad. Ik heb tot die zaterdag gebloed.

Nu is mijn vraag of dat na mijn miskraam mijn ei eerder kan komen. Ik bedoel dan of hij bijvoorbeeld na het dalen van de hcg in mijn lijf al meteen kan springen op bijvoorbeeld de zondag. Of kan dag niet? We hebben woensdag weer voor het eerst geklust, maar heb na mijn miskraam nog steeds een beetje last van mijn onderbuik. Ben zo bang dat mijn ei al geweest is ... Maar ik weet dus niet of dat uberhaubt kan! Dan zou hij eerder springen dan mijn normale cyclus.
    Vanaf woensdag gaan we om de dag klussen. We zien wel wat er van komt. Vind het gewoon erg vervelend dat ik deze maand geen nod datum kan vaststellen. Wil nog niet aan de ovulatietesten, wil daar over een maand of 2 aan beginnen. :)

Ik hoor graag jullie ervaringen van de eerste eisprong na een hele vroege miskraam!
    Bedankt!

Marjolein

2. twinkel85

twinkel85 Lid

Mar 10, 2012
    65
    0
    6
    Hoi Marjolein,

wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad! Helaas valt niet zo goed te zeggen wat je lichaam nu gaat doen, het kan aardig in de war zijn na een vroege miskraam, maar het kan ook direct alles weer oppakken. Ik zelf had nadat het bloedverlies begon twee weken later op dezelfde dag als normaal weer een eisprong, maar later is dit wel wat naar voren geschoven. Als je het niet prettig vindt om ovulatietesten te gebruiken kun je inderdaad het beste om de dag blijven klussen. Heb je nog een negatieve test gehad na je miskraam? Dan weet je iig zeker dat het hcg uit je lijf is

Succes en hopelijk is het snel weer raak

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Heey,

Allereerst vervelend van je vmk. Ik kan mijn ervaring wel met je delen.

3maand geleden heb ik ook een vmk gehad. Behoorlijk wat bloedverlies gehad en ik bleef mij maar raar voelen. Daarom na drie weken een echo gehad om te kijken of alles goed zat.
    Daar was alles "schoon".

Echter zei deze man dat ik een heel dun baarmoederslijmvlies had wat paste bij het begin van de cyclus. Terwijl ik volgens mijn berekeningen bijna ongesteld moest worden. Dus ik baalde hevig dat mijn periode en cyclus dus van slag waren.
    Na vier dagen toch ongesteld geworden (precies volgens schema)
    Wel een hele lichte periode gehad.
    Ik heb dus het idee dat ik ook geen eisprong heb gehad.

De volgende periode ben ik zwanger geraakt! :)

Ik denk dat het voor iedereen verschillend is. Succes in ieder geval!!!

Groetjes!

4. vogel92

vogel92 Lid

Apr 25, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marjolein

Ook ik heb 2 maanden geleden een VMK gehad. En heb t idee dat ik de maand erna geen eisprong heb gehad, omdat mijn menstruatie veel lichter was dan normaal. Het kan dus zijn dat je deze maand ook geen eisprong hebt en/of dat je cyclus even in de war is. Succes!!

Share This Page