Jullie maken jezelf gek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nur, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Beste Nur,
    Ik geloof dat de meeste dames te kennen hebben gegeven dat ze weten dat je het goed bedoelde. Maar ook al doe of zeg je dingen met de beste bedoelingen, dan nog kan het wel misplaatst zijn.
    In plaats van zo'n reactie als hierboven te geven, zou je dat natuurlijk ook gewoon kunnen toegeven. Want zeg nou eerlijk; het is toch niet handig om andere mensen adviezen te geven over zaken waar je zelf geen/weinig ervaring en/of verstand van hebt? Als je dat nu eens zou erkennen, dan zou de meeste meiden daar denk ik respect voor hebben en is de discussie gesloten.

2. nur

nur Lid

18 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals, ik gun iedereen het allerbeste.
    Channie32, wat jij zegt, klopt aardig.
    Zo bedoel ik het ook en niet anders.

Mijn begintopic is ook niet grof als je het zo leest.

Doei.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    oh ja, nog ff reageren... je zegt dat je PAS 24 bent en DUS niet op een kind zit te wachten... nouw ik ken mensen die jonger waren en bewust zwanger werden.. daarbij toen ik 24 was, was ik klaar voor het mamma worden, alleen vriendlief nog niet, die moest wennen aan het idee... ik ben nu 25 als ik beval in september 26.. (ben in augustus jarig)

4. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 24 jaar, al een jaar kinderwens...
    21 toen ik trouwde, huis gekocht, vaste baan, financieel prima voor erlkaar.
    Dus... aardig stabiel toch?

5. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manlief ook vaste baan

6. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Hoi, ik "snap" je reactie wel, maar het is bij vele dames hier gewoon een gevoelig punt. Ik ben ook erg goed in mezelf "gek" maken.. hoort er ook een beetje bij denk ik als je er veel mee bezig bent.

Maar laat een ieder gewoon haar gevoelens uiten hier, en als je het een beetje raar vind gewoon niet op reageren! ;)

Veel geluk met je zwangerschap!

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Doei.

8. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijkbaar geniet je er toch van... je blijft reageren :D

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Toch jammer dat het zoveel doordachter had gekund en dat er in je antwoorden zo weinig leercurve te vinden is.

Als je dan zelf nog even op het verkeersbordje drukt, dan is er hopelijk een modje online om het topic op verzoek te sluiten en kunnen we allemaal onze popcorn weer wegleggen :p

10. nur

nur Lid

18 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, gefeliciteerd.
    We mogen dus wel op de toer van: "Ik heb lekker een stabiel inkomen, jij lekker niet, lekker puh"

Dus, jullie zeggen tegen mij: "Hoe durf je zo te reageren, je weet niet wat je zegt?" En mij afbranden mag wel...
    Want???

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ondanks de goede bedoelingen van TS kan ik me voorstellen dat haar verhaal aan het begin zeker niet bij iedereen goed viel. Bij mij ook niet. Ik ben zelf iemand die jaren heeft moeten wachten en ken genoeg dames die nog steeds wachten. En tuurlijk krijg je hoop als je wat geks voelt. Of zoals ik: als je positieve testen hebt en het dan toch misgaat. Dat is niet jezelf gek maken, maar hoop krijgen en daarmee is toch niets mis?

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    #92 1steXmom, 22 jun 2012
    Laatst bewerkt: 22 jun 2012
    Ik snap echt niet dat sommige meiden hier zo ongelooflijk aardig blijven tegen TS... Groot respect voor jullie dames, want bij mij gaan alle maar dan ook werkelijk alle haren, recht overeind staan na het lezen van al haar reacties...
    Ik heb het hele topic gelezen en echt hoor... Alles wat TS zegt slaat werkelijk helemaal nergens op. Ze is kwetsend, grof, onwetend, en roept de hele tijd dat ze het niet zo bedoeld... maar gooit er vervolgens meteen weer een kwetsende reactie tegen aan...Ik vraag me dan ook sterk af of ze het niet zo bedoeld...

Veilig vrijen heeft ze blijkbaar nog nooit van gehoord, wat ik al een behoorlijk kwalijke zaak vindt en dan ook nog verontwaardigd zijn dat ze zwanger is... en vervolgens aangeeft dat als je lekker onnozel bezig bent en nergens over nadenkt, je dan ook zwanger wordt... Ze is AL 24 dus heeft natuurlijk alle wijsheid in pacht...

Ik ben vanaf het begin af aan er al mee bezig en ja, ik ben 2 x zwanger geworden. Een vriendin is er al een aantal jaar niet heel erg mee bezig... zit nu in de MMM omdat het nooit gaat lukken bij haar op de natuurlijke manier...
    Dus ja: je praat wel onzin!

Pfff ik ben op zich niet zo van mensen afzeiken op een forum, wil dit ook niet doen maar ben zo ongelooflijk boos na het lezen van dit topic! En niet eens om mijn eigen situatie maar ken er genoeg mensen die het heel zwaar hebben hiermee.

Waar haalt ze het lef vandaan!!! En als ze er zo over denkt... wat zoekt ze dan in vredesnaam op dit forum!? Waar mensen steun bij elkaar zoeken, die zij overduidelijk niet nodig heeft op dit gebied...

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Nur,dit soort onderwerpen liggen zeer gevoelig,begin er gewoon niet aan om een topic als deze te openen.
    Ook al bedoel je het goed,ik weet zeker dat je velen hebt gekwetst.

Wat je schrijft,is eigenlijk hetzelfde als zeggen dat je een knop moet vinden om je gedachten,aan zwanger willen worden,om te zetten.Uit ervaring kan ik je zeggen dat dat niet gaat,ik heb in ieder geval die knop nooit kunnen vinden.

14. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Beste NUR

ik snap niet waar jij uberhaut het lef vandaan haalt om dit te tegen ons te vertellen ,ik denk dat je beter niet op ons kan letten maar meer opjezelf ...En je hoeft niet alles te lezen en op te reageren boeien dat andere meiden daar meer mee beizg zijn dan andere.

maar heb wel respec voor elkaar hier en kan zeggen dat jij dit totaal niet hebt op deze manier heb je heel veel meiden hier op de forum gekwets en verdriet gedaan.

hoe je verteld komt voor sommige meiden heel hard over
    en daar maak je sommige mensen heel verdrietig mee
    misschien besefte je dat niet of dacht je er niet bij na toe je dit schreef ...

en vraagje wat heeft leeftijd er mee te maken dat is helemaal niet van belang .

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dit forum is er ook om je gevoel te uiten...koppels die niet zo makkelijk zwanger raken hebben het emotioneel heel zwaar...de kinderwens is zo sterk en dan zien ze opeens een snotaap die niks voor elkaar heeft en wél zwanger wordt (niet persoonlijk opvatten maar gebeurd helaas vaak!)

Wees blij dat je zo snel zwanger heb mogen raken! Ik zou er alles voor over hebben om snel zwanger te worden!

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Daar doelde ze helemaal niet op.
    Ze reageerd op het feit dat jij doet alsof alle 24 jarige het niet voor elkaar hebben en jong en onwetend zijn... ;)

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Respect voor elkaar hebben zeeeeeeeeeeeeeeeer belangerijk !!!!!!!!!!!!!

18. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij zegt dat we in een maatschappij leven wat onstabiel is. Niet iedereen hoor. Je voelt je wel aangesproken. Zegt genoeg meisje.

19. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ze vind der zelf helemaal geweldig merk je dat niet wat ze heeft een stabiel inkomen dat zegt ze !!!! zulke meiden hebben totaal geen respect voor anderen mensen

20. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat ik al zei.... heb je 't naar je zin hier?! ;)

Deel Deze Pagina