Gelukkig, er vloeien al genoeg tranen tijdens de mmm.... *vraag mezelf nu wel af of ik dan tijdens mijn spontane (helaas misgegaan) zwangerschap dan tijdens de sex gedacht heb aan de boodschappen voor de volgende dag*
ey nee, nu bespotten jullie der echt door der uit te lachen, das wat anders dan je mening geven.. en zoals ik al eerder schreef... handig is ze niet, maar doe wel gewooon...
Mwahahaha, zo moet het dus! Zal het doorgeven aan mijn vriendin, kunnen ze die IVF in Nijmegen ook wel skippen! Dit is veel makkelijker!
Dat vroeg ik me dus ook al af... Maar ze heeft al een paar keer doei gezegt, misschien betekend dat dat ze zo weer terug komt.
O MY GOD, zit op het werk dus moet heeeeel hard op mijn wangen bijten om niet in lachen uit te barsten... Tranen rollen bijna wel over mijn wangen maar dit keer niet van verdriet!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ladyzorra!!!! Hahahahaha, gek wijf!!! Ik baal als een stekker.....heb allerlei onderzoeken, behandelingen, hormoonspuiten ondergaan.....donorzaad gekocht = duur , puncties en teleurstellingen......en en en en....... Ik had er gewoon niet mee bezig moeten zijn, pffffff.....kon niemand me dat eerder vertellen?!?!?! Baal echt!!!! :x
Dames, Ik doe deze dicht. Nur je zal het vast niet vervelend bedoelen en het is jouw eigen mening maar op Zwangerschapspagina.nl waar meiden soms al jaren bezig zijn en diverse miskramen achter de rug hebben kan dat hard aankomen. Ik reken op je begrip. Lotte