Zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tiraa, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

#1 Tiraa, Jun 19, 2012
    Last edited by a moderator: Jun 19, 2012

Hallo dames!

Na veel mee gelezen te hebben mijzelf toch maar aangemeld.

Ik zit met het volgende.
    Ik ben in maart jl. gestopt met het gebruik van de nuva ring.

11 maart kreeg ik mijn menstruatie
    11 april kreeg ik mijn menstruatie
    11 mei kreeg ik mijn menstruatie

Ze waren wisselend van aantal dagen.

Volgens berekeningen zou ik 7 juni weer een menstruatie moeten hebben, deze is tot vandaag niet gekomen. Ik heb nu 2x getest 11 juni 14 juni, maar beide keren negatief. Donderdag maar weer testen.

Heb ik te vroeg getest? Of kan het nog '' ontpillen'' zijn?

Liefs,
    Tira.

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Gebruik je misschien ook ovu testen? Ik had ook 2 mooie cyclussen van 29 en 30 dagen maar zit inmiddels op dag 36! Dus misschien heb jij ook ineens wel een uitschieter?

In principe zou je niet te vroeg getest hebben, maar misschien heb je een late eisprong gehad deze maand? Die van mij was nl ook 10 dagen later dan de vorige 2 maanden.

Succes iig!

3. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Vergeten in de begin tekst te zetten; ik voel me ook al bijna 2 weken wat min. Het voelt steeds of mijn menstruatie er aan komt en ochtendmisselijkheid ect. Maar ik kijk er niet raar op dat het 'tussen de oren zit' aangezien we graag zwanger willen worden :p

Ik gebruik geen ovu testen.

4. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Donderdag de 21ste maar weer een test gedaan. Wederom negatief, 2 weken overtijd nu. Hierop heb ik de huisarts gebeld die zei het volgende:

''Het kan zijn dat je lichaam nog te weinig HCG heeft aangemaakt. Test bijv. elke donderdag tot je weer ongesteld moet worden. Wordt je weer niet ongesteld, en de test blijft negatief, dan schrijf ik een labonderzoek voor en gaan ze bloedprikken. Het kan ook zo zijn dat je lichaam je voor de gek houdt en een menstruatie uitblijft.''

Aldus de huisarts. We blijven maar wachten :D

Share This Page