Ik ben zo blij (ja het gaat erg goed ) volgende week vrijdag krijgen wij de sleutel tot ons nieuwe huis, het eerste 'droomhuis' werd het niet want er bleek van alles mis (laat altijd een bouwtechnisch rapport maken) en toen toch bij dit huis gaan kijken, de inrichting is 50 jaar oud maar daar moesten we even doorheen kijken, en eindelijk een tuin en geen onderburen meer, heel veel bergruimte en de mensen hebben het goed onderhouden en dan ook nog in het oude dorp!! hopelijk gaan we hier heel veel leuke jaren tegemoet!
Super! En veel succes met klussen en de drukte . Wij hebben net sinds 2 weken de sleutel van ons eerste echte huisje. Heel leuk maar heel veel werk en alles is vooral HEEL veel duurder dan je verwacht
ojee ja zoiets hoorde ik al dat je veel meer geld kwijt bent, je wilt alles ook perfect doen he haha even een vraagje zijn er mensen met een blauwe kleur in de woonkamer? ik dacht eerst aan lichtblauw (weer) maar toen zag ik vorige week een film met een prachtige blauwe kamer, ik snap dat het kleiner maakt maar ik vond het wel erg mooi staan met donker hout wat we hebben?!
Gefeliciteerd met jullie huisje!!! Lekker klussen en dan genieten. Wij hebben trouwens de vaste kasten in de woonkamer kobalt blauw geschilderd. Je moet er van houden maar wij vinden het erg mooi.