Jullie mannen ook snel in paniek????

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Troelala21: misschien handig als je man eens een EHBO voor kinderen cursus gaat volgen? Dan weet hij in elk geval wat je wel en niet hoort te doen. Of je daar dan ook naar gaat handelen als het nodig is, is wel iets anders, maar dan heeft hij het in ieder geval een keer gehoord. Af en toe nog eens het boekje nalezen is dan ook wel aan te raden.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dat was dus het eerste wat ik zei, toen hij als een gek van de bank afschoot, nadat hij me zoontje hoorde zeggen wat er was gebeurd. Lieverd als hij zou stikken, was ie nu niet zelf na beneden gekomen om te vertellen wat er is gebeurd, en had ie hier nu niet zo gestaan....Maar dat geloofde hij niet, want later toen me zoontje weer na bed ging, zei ie nog tegen mij. Straks stikt ie in zijn slaap en vind ik hem dood in zijn bedje. Ik zei doe even normaal joh. Het is 1,5uur geleden, hij voelde hem heel laag zitten, eten en drinken gaat gewoon na beneden, hij praat normaal, er is niks aan de hand!!

Vanmorgen belde hij vanaf het werk, gaat het nog goed met .....? Ik zeg jahoor, vol leven, alleen nog geen cent! Nou dan moet je ma na de dokter toe met hem. Ik zeg wat moet die doen? Ja weet ik veel, het eruit halen. Jahoor lieverd ga maar weer lekker aan het werk hahaha....

3. Troelala21

Ik zal het er eens met hem overhebben. Hij heeft aanvullende verzekering waar het in zit, dus hij kan het zo doen. En anders betalen we er wel voor, als hij er maar wat van opsteekt!

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik zou gillend gek worden met zo'n paniekzaaier, sorry...

Hier is manlief de rust zelf als er wat gebeurd, kan volledig op m vertrouwen daarin.

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hihi wel een beetje grappig, ik zie het echt voor me. Ik heb ook een man die snel in paniek schiet. Als m'n dochter af en toe valt (ze probeert te lopen), dan schiet ie gelijk overeind om haar op te pakken en haar te troosten. Terwijl ze niet eens hard is gevallen hahaha. En zo doet ie dat met meer dingen.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn man is gelukkig helemaal niet zo... Tijdje terug zat er een stuk stompkaars in Nina's keel vast hij heeft een paar flinke klappen op haar rug gegeven en gelukkig kwam het er weer uit.

Ook toen ze vorige week van de trap viel (van de 2de tree tot beneden) gewoon rustig.

Aan paniekzaaien heb je helemaal niets wordt het niet minder erg van.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dan moet je hem wel in een po laten poepen en zijn ontlasting goed uitpluizen anders weet je niet of het er al uit is.
    Suc6 er mee

8. Troelala21

Ja we kijken zijn ontlasting ook na, vies karweitje maar moet maar ff. Mocht ik niks vinden, dan gaan we maandag met hem na de ha weer, en dan zullen ze een foto gaan maken om te kijken waar ie zit, of dat ie er al uit is......

dank je!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dit dus. Mijn man blijft altijd rustig, terwijl ik dan onderhand aan het zuurstof moet.
    Ooit heeft de oudste 50 cent ingeslikt. Geen idee waar hij die vandaan had. Hij zag onderhand blauw, maar mijn man viste ( na meerdere heimlich grepen ) het muntje zou uit zijn keel. En ik stond daar te wapperen met mijn handjes.
    Mijn ma is BHVer, wat vast zal schelen.
    Maar gelukkig blijf ik in de meeste situaties redelijk rustig. De jongste viel laatst op mijn bakje thee, en dan weet ik direct wat ik moet doen. Uteindelijk geen brandwonden er aan overgehouden.

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier ook zo een, helaas... ondanks ehbo etc.

heb vaak meer werk met mn man dan met mn kindje. hierdoor raakt mn kindje ook in paniek als ze overgeeft of overgegeven heeft. weet ook niet goed wat te doen ermee, naderhand leg ik m vanalles uit, en lijkt t of ie t snapt, en als er weer eens wat is...pfff

Deel Deze Pagina