Ik heb dus een man die hele bossen wist om te zagen.. Als ik eenmaal sliep niks ah handje maar als dat niet het geval was ging er regelmatig een por zijn kant op..Grrrrr. Snurken kan zoooo irritant zijn! En ook voor manlief vervelend want die werd gewoon wakker van zijn eigen gesnurk. Hij heeft zich een paar jaar geelden al laten helpen door zijn neus schot wat wijder te maken maar uiteindelijk had dat ook geen effect meer (en kilo's aangekomen helpt ook niet echt mee). Nu heeft hij laatst zijn keel amandelen eruit laten halen ivm andere terugkerende klachten en.... hallelulja hij snurkt bijna niet meer!! Het leven is mooi
yep ,die operatie kennen wij hier ook. Helaas na beide operaties snurken gewoon weer net zo hard terug gekomen. Nu voel ik mij nog schuldig dat hij die operaties voor mij heeft ondergaan.
je moet je man/vriend ook nog eens kunnen overtuigen om zich na te laten kijken,.... mijn grootste zorg, zal ik ons babytje wel boven zijn gesnurk kunnen horen? haha
Ja maar om nou zijn amandelen te laten verwijderen terwijl er verder niks aan de hand is. Ik denk niet dat hij dat gaat doen. Hier slapen we al een jaar apart . Tja, anders vermoord ik hem echt.
@bouchere, oei dat is niet zo mooi zeg! Kun je zelf nog wel een beetje slapen? En dan ben ik toch ook benieuwd.. Kwam het snurken meteen weer terug na de operaties? @Sydneys, geen zorgen als moeder heb jeje voelsprieten uitstaan en ga je je kleintje echt wel horen! Soms vaker dan je lief is
@Aloe, nou als jullie al een jaar apart slapen zou ik dat argument toch zeker in de strijd gooien!! Wel ongezellig zeg maar heel begrijpelijk!!
Hij heeft nu een bitje in wanneer hij gaat slapen,deze heeft de tandarts voor hem gemaakt. En ik.....oordoppen Zolang hij niet verkouden is,is het snurken wel aanwezig maar een stuk beschaafder. Als hij verkouden is,wordt het regenwoud gewoon weer met veel herrie omgezaagd,en daar helpt niets tegen. ja verhuizen naar een ander bed,dat doe ik dan ook maar. Maar hadden wij dit van tevoren geweten,dan had éérst het bitje gekomen en niet eerst de operaties.
ik slaap nu met oordoppen maar nog hoor ik mn vriend, als het babytje geboren is kan ik ook niet meer met oordoppen slapen, dat word een hel qua slapen
bij ons in huis ben ik het die snurkt en ik ga standaard 2 uur later naar bed dan manlief. Dan slaapt hij al diep en wordt hij er niet wakker van...gelukkig. En als hij wel eens een nacht niet thuiskomt dan ligt onze oudste dochter altijd bij me in bed en die wordt er gelukkig ook niet wakker van. Maar het is een hel als je er naast ligt. Mijn vader snurkte vroeger VRESELIJK, en thuis kon je de deur dicht doen, maar de vakanties in de tent of caravan waren te ERG
Ik sliep ook met oordoppen in toen Sven net geboren was. En toch hoorde ik hem als hij wakker werd. Meestal werd ik zelfs wakker voordat Sven al wakker werd. Eventueel leg je de kleine bij je op de kamer?
dat arm kind gaat niet kunnen slapen joh ik weet nog niet hoe we het gaan doen, ik denk dat alles zichzelf wel gaan uitwijzen,...of hoe zeg je dat
@Sydneys komt goed hoor! Geen zorgen! En alvast succes met de bevalling enz. Ook dat komt goed @ninien, haha ja dat kan natuurlijk ook! Al hoor je wel een stuk minder dat de vrouw snurkt! Latast was mijn zoontje ook snot verkouden.. Had ik 2 snurkende mannen in huis! Ongelofelijk! Soms werd ik zo pissig op mn man dat ik hem wel een draai om zn oren kon geven (heb ik niet gedaan hoor ).. Maar ja dat is in de hitte van de strijd als je zelf ook zooo moe bent. Zeker na de komst van ons mannetje.
door mn zwangerschapskwaaltjes moet ik ook veel plassen, ik werd vorige week halfhalf wakker en mn vriend was weer keihard bezig zei ik tegen hem :"kunt ge dat water nu niet eens 5 min stilhouden!"
@Sydneys hahaha! Ik zie het al helemaal voor me! @ninien wat doet een zwangerschap toch veel met je lichaam he. Mijn schoonmoeder kon bijvoobrbeeld na de zwangerschap van de eerst niet meer tegen make-up en geparfurmeerde cremetjes e.d. Na de twee ook nog wat overgehouden of is het bij snurken gebleven?
Haha dat denk je, maar meestal slapen die kleintjes overal doorheen. Maar wat je zegt, t gaat zichzelf wel uitwijzen. En anders wijs je je man t bed maar uit
Ik denk niet dat mijn man zijn amandelen laat verwijderen, maar al zou hij nou wat kilootjes afvallen, scheelt dat hier al een hoop denk ik. Ik wordt er echt kriegel van en kan er niet van slapen, maar hij slaapt er gewoon door heen hoor.
hij moet het ook maar toe willen geven, ik zeg altijd dat ik wakker word van zn gesnurk en hij zegt stellig neee schat i snurk niet hahah
Dit dus, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ik snurk dus jij zeurt ehet is echt niet zo :x, echt snurken zo irritant en hoer is de oplossing al die extra kilo's er weer vanaf